کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 فروردین 1402

به روز رسانی

30 فروردین 1402

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، ۳۰ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳ و ۴ اردیبهشت ماه، از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر در محورهای ارتباطی این استان خبرداد. سرهنگ یدالله جهان‌تاب، هدف از اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران را ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: «همسو با اجرای این طرح، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.»

وی افزود: «تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری، از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.»

سرهنگ جهان‌تاب خاطرنشان کرد: «در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ با هماهنگی ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.»

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها در محور هراز، گفت: «تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای شنبه۲، یکشنبه ۳و دوشنبه۴، اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است. همچنین، تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه۳۰ و پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران–فیروزکوه–قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود. تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه ۳و دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب در محور تهران–فیروزکوه–قائمشهر و بالعکس ممنوع است.»

رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

Photo by : Unknown

جدیدترین خبرهای گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست