کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

09 اردیبهشت 1402

به روز رسانی

09 اردیبهشت 1403

درصورت منقضی بودن هر کدام از کدها یا برای دریافت کدهای ویژه خرید از رستوران، کافه، پت شاپ و... در اسنپ فود به وبسایت موپُن (mopon.ir) مراجعه کنید.

کد تخفیف

تخفیف

دسته‌بندی

حداقل خرید

خرید اول؟

انقضا

flowerwelcome

130 هزار تومان

گل و گیاه

230 هزار تومان

بله

نامشخص

WelcomeLaban

100 هزار تومان

لبنیات

200 هزار تومان

بله

نامشخص

WelcomeAttari

100 هزار تومان

عطاری

200 هزار تومان

بله

نامشخص

WelcomeGol

100 هزار تومان

گل و گیاه

200 هزار تومان

بله

نامشخص

sweet

35 هزار تومان

شیرینی

70 هزار تومان

بله

نامشخص

atariwelcome

100 هزار تومان

عطاری

260 هزار تومان

بله

نامشخص

HBWelcome

150 هزار تومان

سلامت و زیبایی

400 هزار تومان

بله

نامشخص

تا چند سال گذشته، سفارش آنلاین غذا امری امکان‌نا‌پذیر به‌نظر می‌رسید تا این که پیشرفت تکنولوژی همه چیز را تغییر داد! اپلیکیشن اسنپ فود پلتفرمی بود که برای اولین بار این فرآیند را امکان‌پذیر کرد. می‌توان اسنپ فود را برترین سرویس سفارش آنلاین غذا دانست که رضایت کاربران زیادی را کسب کرده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر ارائه تخفیف اسنپ فود، بخش‌های مختلف این سرویس آنلاین را بررسی کنیم. آشنایی بیشتر با سازوکار این پلتفرم سبب می‌شود که خرید بهتری داشته باشید.

Photo by : Unknown

اسنپ فود چیست؟

اسنپ فود اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین برای سفارش غذا در ایران محسوب می‌شود که از سال 1388 شروع به کار کرد. البته این پلتفرم تا سال 1396 تحت عنوان زود فود شناخته می‌شد. این سرویس آنلاین بخشی از زیر مجموعه‌های کمپانی اسنپ است که در اصل وظیفه رساندن سریع غذا به مشتری را به عهده دارد. امروزه اسنپ فود با بیش از 40 هزار مجموعه کافه و رستوران در 170 شهر ایران همکاری می‌کند.

خدمات اسنپ فود

با گذشت زمان اسنپ فود آیتم‌های بیشتری به مجموعه خود اضافه کرد تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده از خدمات این سامانه استفاده کنند. در حال حاضر بیش از 10 دسته‌بندی مختلف در این پلتفرم وجود دارد. می‌توانید با ثبت نام یا ورود به اکانت اسنپ، از این خدمات متنوع استفاده کنید. در ادامه دسته‌بندی محصولات مختلف در اسنپ فود را بررسی می‌کنیم.

سفارش غذا از اسنپ فود

سفارش غذا در اسنپ فود هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فست ‌فود یا حتی سالاد و غذای دریایی را از رستوران‌های خوب محل زندگی خود سفارش دهید. دسته‌بندی غذا در اسنپ فود بسیار متنوع است و بسته به محدوده سکونت می‌توانید غذاهای مختلفی را سفارش دهید.

سفارش نان از اسنپ فود

یکی از کاربردی‌ترین دسته‌بندی‌ها در سرویس اسنپ فود، امکان سفارش آنلاین نان است. در این دسته‌بندی امکان خرید نان بربری، سنگک، لواش و تافتون از نزدیک‌ترین نانوایی محدوده سکونت وجود دارد. می‌توانید به تعداد دلخواه نان تازه سفارش دهید و با بسته‌بندی بهداشتی، درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

سفارش کیک و شیرینی در اسنپ فود

اسنپ فود شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند انواع کیک، شیرینی‌های تر یا خشک، رژیمی، تارت و دسر را سفارش دهند. می‌توانید با اعمال فیلترهای مختلف، محصولات را طبق ارزان‌ترین، گران‌ترین یا محبوب‌ترین دسته‌بندی کنید و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید محصولات پروتئینی در اسنپ فود

می‌توانید در اسنپ فود انواع محصولات پروتئینی تازه مثل مرغ، گوشت، ماهی یا میگو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهید. در بخش پروتئینی اسنپ فود امکان مقایسه بین برندهای مختلف و بررسی نظرات کاربران نیز وجود دارد. به علاوه این که می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف و کوپن‌های مختلف، تخفیف خوبی دریافت کنید. یک آپشن مناسب اسنپ فود در خرید محصولات پروتئینی، امکان خرید اعتباری و پرداخت هزینه در پایان ماه است.

سفارش آبمیوه و بستنی از اسنپ فود

امکان خرید بستنی و آبمیوه به‌شکل آنلاین وجود دارد! شما می‌توانید با مراجعه به بخش آبمیوه در اسنپ فود، انواع آبمیو و بستنی را سفارش دهید و آن را با بسته‌بندی مناسب درب منزل تحویل بگیرید.

خرید میوه باکیفیت از اسنپ فود

به‌راحتی و در ساعت مختلف شبانه روز، میوه تازه بخرید! در این بخش می‌توانید از هزینه‌های رفت و آمد خود بکاهید و میوه‌های دستچین را از بهترین فروشگاه‌های اطرافتان خریداری کنید.

سوپرمارکت اسنپ فود

دسته‌بندی‌های اسنپ فوددر سوپرمارکت اسنپ فود می‌توانید محصولات مختلف، از لبنیات گرفته تا لوازم الکترونیکی و ابزار را خریداری کنید. تخفیف‌های این بخش از اسنپ فود تجربه خریدی آسان، سریع و ارزان را برای شما می‌سازد. می‌توانید با استفاده از انواع تخفیف اسنپ اکسپرس، روی سفارش خود تخفیف بیشتری بگیرید.

سفارش آجیل از اسنپ فود

دوست دارید آجیل و خشکبار را با تخفیف بخرید؟ این بخش از اسنپ فود بهترین محصولات را با قیمت مناسب، تخفیف‌های هیجان‌انگیز و حتی امکان بازگردانی در خدمت شما قرار می‌دهد.

خرید گل از اسنپ فود

امکان خرید دسته‌گل‌های تازه برای عزیزان یکی از بهترین امکاناتی است که اسنپ فود در اختیار کاربرانش گذاشته. می‌توانید با خرید آنلاین گل، در زمان صرفه‌جویی کنید.

کافی شاپ آنلاین در اسنپ فود

با استفاده از سرویس کافی‌ شاپ آنلاین در اسنپ فود می‌تواند انواع نوشیدنی یا دسر دلخواه خود را سفارش دهید. در این بخش امکان استفاده از کوپن‌های تخفیف و سرویس اعتباری وجود دارد.

عطاری آنلاین اسنپ فود

سرویس عطاری آنلاین یک امکان خلاقانه است که اسنپ فود در اختیار کاربرانش قرار داده است. می‌توانید گیاهان دارویی مورد نیاز خود را در بسته‌بندی‌های مناسب، درب منزل تحویل بگیرید.

Photo by : Unknown

منظور از فود پرو چیست؟

به‌تازگی اسنپ سرویسی را برای کاربران حرفه‌ای خود فعال کرده است که بتوانند از امتیازهای مختلفی برخوردار شود. اشتراک pro در اسنپ فود به کاربرانی که در طول ماه سفارش‌های زیادی ثبت می‌کنند، اجازه می‌دهد تا با 10 تا 20 درصد تخفیف خرید کنند. البته این شرایط فقط بر روی فروشگاه‌های خاص فود پرو اعمال می‌شود. علاوه بر این می‌توانند تا 15 هزارتومان در هزینه ارسال تخفیف بگیرند. با خرید اشتراک پرو می‌توانید به شکل نامحدود در بازه اشتراکتان، تخفیف بگیرید.

دریافت کد تخفیف اسنپ فود

استفاده از خدمات اسنپ فود با وجود کد تخفیف لذت زیادی دارد! این پلتفرم بر روی خرید اول تمام فروشگاه‌ها تخفیفی را در نظر می‌گیرد؛ اما همچنان می‌توان از کد تخفیف‌های کاربردی برای هر شرایطی استفاده کرد. موپُن یک سایت تخصصی برای یافتن کدهای تخفیف فعال اسنپ فود، دیجی کالا یا فروشگاه‌های آنلاین دیگر است. شما می‌توانید با جستجو در این سایت، کد تخفیف کاربردی را پیدا کنید و با اعمال آن تخفیف بیشتری بگیرید.

Photo by : Unknown

کلام آخر

امروزه هر فردی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین رستوان محدوده سکونت خود را انتخاب کند و غذای دلخواهش را سفارش بدهد. اسنپ فود پلتفرم آنلاینی برای سفارش غذا، نان، نوشیدنی، محصولات سوپرمارکتی و موارد دیگر است. استفاده از کد تخفیف‌ها و کوپن‌های مختلف به شما کمک می‌کند که بر روی خریدتان تخفیف بیشتری بگیرید و تجربه بهتری کسب کنید. سایت موپُن بهترین پلتفرم برای یافتن کد تخفیف‌های کاربردی و فعال اسنپ فود به شکل رایگان است.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست