کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

15 اسفند 1400

به روز رسانی

05 تیر 1402

برای سفر به یک کشور خارجی، ممکن است مجبور شویم مقدار قابل‌توجهی از درآمد خود را پس‌انداز کنیم، به همین دلیل برای ما مهم است که پس‌انداز خود به کشوری سفر کنیم که بهترین جاذبه‌ها را برای دیدن داشته باشد. در این مطلب سعی کرده‌ایم 3 کشور توریستی جهان را به شما معرفی کنیم.

فرانسه، اسپانیا و برزیل، کشورهایی هستد که همه ساله تعداد زیادی توریست را در خود جای می‌دهند. این کشورها علاوه‌بر داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فرهنگ و آداب و رسوم خاص خودشان را دارند که برای شما جالب خواهد بود.

توصیه می‌کنیم برای ثبت‌نام و خرید تور فرانسه، تور برزیل و تور اسپانیا، قبل از پر شدن ظرفیت آفرهای ویژه‌ی آژانس مسافرتی سفیران گشت، اقدام کنید.

آژانس مسافرتی سفیران گشت با داشتن سابقه‌ای طولانی در برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، توانسته است لذت تجربه‌ی یک سفر هیجان‌انگیز را در ضمن کمترین و مناسب‌ترین هزینه‌ها، برای هموطنان عزیزمان فراهم آورد. رسالت ما در این مجموعه فراهم آوردن بهترین اوقات و بهره بردن از تمامی ساعت سفر برای مشتریان عزیز است.

Photo by : Unknown

فرانسه

فرانسه خیلی بیشتر از یک مقصد گردشگری پیشرو در جهان

علی‌رغم همه‌چیز، فرانسه همچنان اولین مقصد گردشگری جهان است و به‌طور کلی یکی از امن‌ترین مکان‌های جهان برای بازدید باقی مانده است. درک دلیل آن سخت نیست، زیرا فرانسه همه‌چیز دارد:

• مناظر توریستی برای هر سلیقه‌ای

• بزرگترین سواحل اروپا

• مرتفع‌ترین کوه‌ها

• بهترین آثار تاریخی

• زیباترین شهرها و مناطق روستایی

• باشکوه‌ترین قلعه‌ها

• بهترین رودخانه‌ها

• بهترین رستوران‌ها

• هتل های فراوان

پرطرفدار بودن تور فرانسه، یکی از دلایل باقی ماندن این کشور در رتبه اول مقصد گردشگری جهان است. این کشور فرصت‌های تعطیلات باشکوهی دارد، از یک تعطیلات کوتاه آخر هفته در شهرهایی مانند پاریس، نیس یا بوردو، تا یک تعطیلات خانوادگی آرام در محیطی در حومه شهر، استراحت یک یا دو هفته‌ای در کنار دریا، یا یک پیاده‌روی پرانرژی، کوهنوردی، کایاک سواری یا دوچرخه‌سواری در فضای باز بزرگ فرانسه.

پاریس

پاریس پایتخت فرانسه و مطمئناً جالب‌ترین شهر جهان! پاریس با موزه‌ها و بناهای تاریخی، بلوارهای زیبا و رودخانه سن، فرهنگ، رستوران‌ها و فضای بی‌نظیرش، شهری است که می‌توانید برای یک هفته یا یک ماه یا یک سال از آن دیدن کنید و هرگز از آن خسته نشوید. به‌قول توماس جفرسون، «پیاده‌روی در پاریس درس‌هایی در مورد تاریخ، زیبایی و زندگی ارائه می‌دهد.» و البته خیلی هم بیشتر! اما پاریس فقط یک نقطه شروع است و فرانسه خیلی بیشتر است.

گردشگری فرهنگی در فرانسه

موزه‌ها و گالری‌های هنری فرانسه که بر خلاف باور عمومی همه در پاریس واقع نشده‌اند، مجموعه‌ای باشکوه از آثار هنری و مصنوعات را ارائه می‌دهند. برای کسانی که تور فرانسه را فرصتی برای کشف میراث تاریخی اروپا می‌دانند، کلیساهای بزرگ فرانسه، قلعه‌های قرون‌وسطایی، و هزاران اثر باستانی دیگر گنجینه‌هایی هستند که منتظر کشف شدن می‌باشند. درمیان بسیاری از مکان‌های تاریخی دیگر شهرهای قرون وسطایی بایستید و قلعه‌ها و غارهای دوردوگن را در نظر بگیرید. زیبایی‌هایی فرانسه به حدی است که حتی راه‌آهن‌های زیبایی فراوانی برای دیدن دارد!

اسپانیا

اسپانیا در بین 3 کشور پیشتاز جهانگردی

تور اسپانیا یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر جهان است. این کشور با فراهم آوردن انواع گردشگری از جمله گردشگری غذا، خرید، ورزشی، پایدار و ... توانسته است بین 3 کشور توریستی جهان جای بگیرد. طیف گسترده‌ای از منابع و جاذبه‌های توریستی، هتل‌ها و صنعت توریستی بسیار حرفه‌ای، هر ساله 75 میلیون گردشگر بین‌المللی را به سمت انتخاب اسپانیا به‌عنوان مقصد خود هدایت می‌کند.

از سال 2015، در جایگاه نخست مجمع جهانی اقتصاد (WEF) قرار گرفته است. این مجمع نشان رقابتی‌ترین کشورها را در صنعت گردشگری از بین 140 اقتصاد به اسپانیا اعطا کرد. از سال 2017 نیز این کشور رکورد تعداد بازدیدکنندگان را شکسته است. به‌لطف بیش از 83 میلیون گردشگر واردشده به آن، تور اسپانیا هرساله به‌عنوان دومین تور پربازدید در جهان، پس از فرانسه شناخته می‌شود. ایالات متحده و چین نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

موفقیت اسپانیا در صنعت گردشگری به‌ویژه به‌دلیل جاذبه‌های غنی فرهنگی و طبیعی آن، زیرساخت‌های استثنایی، کیفیت حمل‌ونقل و تراکم هتل‌ها است. این سه نکته کلیدی است که مجمع WEF برای داشتن مزیت رقابتی نسبت به سایر کشورها در گردشگری، آن‌ها را ضروری می‌داند.

صنعت گردشگری موتور مهم اقتصاد و اشتغال اسپانیا است (2.5 میلیون شغل). سیاست‌های قوی که از این صنعت حمایت می‌کنند، به‌علاوه‌ی همکاری عمومی و خصوصی و جهت‌گیری روشن به سمت یک مدل گردشگری پایدار، تضمین می‌کنند که حدود نیمی از هزینه‌های داخلی صنعت گردشگری توسط بازدیدکنندگان بین‌المللی (گردشگران حدود ۹۰ میلیارد یورو هزینه می‌کنند) تامین می‌شود.

نکاتی درباره‌ی گردشگری اسپانیا

• کاتالونیا، جزایر قناری، جزایر بالئاریک، اندلس و جامعه والنسیا مناطق اسپانیایی هستند که پذیرای بیشترین گردشگران هستند. 

• اسپانیا دومین برند برتر گردشگری در جهان است.

• این کشور سومین کشور از نظر تعداد گردشگر در سال است.

• فرودگاه های اسپانیا سالانه پذیرای بیش از 230 میلیون مسافر هستند.

• بنادر اسپانیا هر سال 8.6 میلیون مسافر کروز را دریافت می کنند.

• مقر سازمان جهانی گردشگری (WTO)، که اصلی‌ترین موسسه گردشگری بین‌المللی است، در اسپانیا واقع شده است.

• اسپانیا چهارمین کشور جهان از نظر برگزاری نشست‌های بین‌المللی است.

Photo by : Unknown

برزیل

کشور آمازون، حیات‌وحش و پایکوبی

یکی از جذاب‌ترین مکان‌های جهان، برزیل است. این کشور با داشتن سواحل ماسه‌ای سفید، جنگل‌های بارانی سرسبز و کلان‌شهرهای وحشی، آبشارهای رعد و برق و جزایر استوایی مرجانی در میان چند کشور پربازدید جهان قرار بگیرد. ضمناً اکوسیستم‌های متنوع آن دارای بزرگترین مجموعه گونه‌های گیاهی و جانوری است که در زمین یافت می‌شود. مکان‌های بی‌شماری در برزیل وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها گونه‌های جانوری نادر را مشاهده کنید، ازجمله توکان، ماکائوهای قرمز، میمون‌های زوزه‌کش، کاپیبارا، دلفین‌های صورتی، لاک‌پشت‌های دریایی و هزاران گونه زنده دیگر.

برزیل ماجراجویی‌های بزرگی را برای مسافران تور برزیل با بودجه‌های کم و زیاد ارائه می‌دهد. اسب‌سواری و تماشای حیات‌وحش در پانتانال، کایاک‌سواری در جنگل‌های آمازون، بالا رفتن از صخره‌ها، تماشای نهنگ‌ها در ساحل، موج‌سواری در سواحل با حاشیه نخل‌ها و غواصی در رودخانه‌های کریستالی و ...، همه بخشی از تجربه برزیل هستند.

Photo by : Unknown

جشن و شادی در برزیل

جشن‌های برزیلی یا کارناوال‌ها، با لباس‌ها و مهمانی‌های خیره‌کننده که تا غروب آفتاب ادامه می‌یابند، در شهرها و شهرستان‌های این کشور برگزار می‌شوند. با این حال برزیلی‌ها به سختی شادی خود را به چند هفته از سال محدود می‌کنند. این کارناوال‌ها در طول سال برگزار می‌شوند و دریچه‌ای به تنوع باورنکردنی برزیل می‌گشایند. 

در برزیل، موسیقی در همه‌جای کشور وجود دارد. در کلوپ‌های سامبا با موسیقی بومی برزیلی برقصید یا در خیابان‌های سالوادور ریتم‌های قدرتمند طبل را گوش کنید. در همه‌جای برزیل دی‌جی‌های ماهر و تنوع بی‌پایانی از صداهای سنتی وجود دارد.

یکی از دلایلی که تور برزیل طرفداران فراوانی دارد همین فرهنگ شاد مردم آن است. می‌توانید این تور را همین حالا از آژانس مسافرتی سفیران گشت تهیه کنید!

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست