کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 دی 1400

به روز رسانی

05 تیر 1402

گسترشی که در واکسیناسیون و عبور از پاندمی کرونا صورت گرفته شرایط را برای سفر به تور نوروز ۱۴۰۲ محیا کرده است.جهت سفر به بسیاری از کشور‌ها همچون سوئیس، ایتالیا، ترکیه و ... لازم نیست به ارائه کارت واکسن و پی‌سی‌آر منفی بپردازید ولی جهت سفر به بعضی‌ کشور‌ها همچون فرانسه و اسپانیا همچنان به ارائه کارت واکسن نیاز خواهید داشت. خوشبختانه در نوروز امسال همچون سال گذشته، مجددا میزبان شما در همه ی مسیر‌ها خواهیم بود .این مجموعه همواره تور اسپانیا و تور اروپا را نیز ارائه می دهد.

Photo by : Unknown

تورهای نوروزی، فصل پرتقاضای سفر

به دلیل استقبال شدیدی که در سفر‌های نوروزی، این فصل به عنوان های سیزن در صنعت گردشگری شناخته می شود. با توجه به هزینه ‌ی عملیات بالاتر و همچنین خدمات کامل‌ تر نسبت به فصل های مختلف برای سفر، بیشتر تورها، افزایش نرخ نسبی دارند. در حالی که می ‌خواهید سفری به یاد ماندنی را داشته باشید ، نوروز همیشه پیشنهاد افرد برای سفر می باشد اما برای سفرکم ‌هزینه ، پیشنهاد می شود سفر خود را به فصل پاییز و زمستان موکول نمایید.

تور اسپانیا

قیمت تور اسپانیا ممکن است در مقایسه با دیگر تورهای اروپا گران تر به نظر برسد. ولی قیمت تور اسپانیا به شرایط مختلفی بستگی خوهد داشت همچون نرخ روز یورو، بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌ های اقامت و خدماتی که در تور دریافت می شود هم بستگی خواهد داشت. جهت 4 شب اقامت در اسپانیا لازم است تا حدودا 690 یورو با اقامت در یک هتل 4 ستاره هزینه پرداخت نمایید. شایان ذکر است که به این هزینه، قیمت پرواز اسپانیا (بلیط رفت و برگشت هواپیما) نیز اضافه خواهد شد. پرواز‌های مستقیم تهران به مادرید و یا بارسلون، از پروازهای غیر مستقیم آن گران ‎تر می باشد.

ویزای اسپانیا؛ فقط در قالب تورهای گروهی

تنها به یک شکل می توانید به اخذ ویزای اسپانیا موفق شوید، آن هم در شرایطی که به شکل تور گروهی اقدام به اخذ ویزا نمایید. جهت اخذ ویزای اسپانیا، قبل از جهت تعیین وقت سفارت اقدام نمایید. وقت سفارت اسپانیا در ایران، به وسیله شرکت کارگزاری BLS تعیین می گردد. این وقت مصاحبه ندارد و شما می بایست تنها برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به این دفتر مراجعه نمایید. حدودا 21 روز کاری بعد از مراجعه به دفتر کارگزاری، جواب ویزا برای شما صادر خواهد شد که شخص متقاضی می بایست به همراه کارت شناسنایی و رسید دریافتی جهت دریافت جواب مراجعه نمایید.

قیمت تور اسپانیا

فصل‌های مختلف سال در قیمت تور اسپانیا تاثیرگذار خواهد بود، با توجه به ایام پیک و غیر پیک متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه بهار و تابستان بهترین زمان سفر به اسپانیا محسوب می شود قیمت تورها در این فصل‌ها کمی گران تر از نیمه دوم سال خواهد بود. ضمن بر آب و هوا، نوع ایرلاین و هتلی که در جهت اقامت انتخاب می‎ شود نیز در قیمت تور اسپانیا تاثیر مستقیم خواهد داشت. فصل بهار در کشور اسپانیا با بارش باران همراه خواهد شد، دمای هوای اسپانیا در این فصل از 15 تا 20 درجه سانتی گراد متغیر می باشد. ولی گردشگران می‌ توانند به دور از شلوغی تابستان از مناظر سرسبز تور اسپانیا لذت بالایی کسب کنند. در بهار به علت سردی نسبی هوا، شنا در سواحل تقریباً غیر ممکن می باشد.هوا اسپانیا در تابستان رو به گرم شدن می‌ رود. دمای هوا در این فصل از 27 تا 32 درجه متغیر می باشد. برای فصل گردشگری تابستان مناسب خواهد بود.

نکات مهم شرایط تور اسپانیا

  • همه ی پولتان را به هیچ وجه با خود حمل نکنید. در داخل بیشتر اتاق هتل‌ ها صندوقی قفل‌ دار برای حفظ ونگهداری پول تعبیه شده است.
  • پاسپورت مهم‌ترین مدرک هویتی شما در سفر است. تا جای که ممکن است این مدرک را در خارج از هتل حمل ننمایید.
  • بیشتر شب‌ ها دیر وقت از مترو استفاده می ‌کنید، ترجیحا از واگن ‌های شلوغ‌ تر برای نشستن استفاده کنید.
  • در حد نیازتان با خود پول جا به جا نمایید.

تور اروپا بهترین گزینه برای گردشگران حرفه‌ای

در صورتی که تجربه سفر به کشورهای اروپائی را در گذشته داشتید ممکن است در جهت اخذ ویزا با مشکل زیادی واجه نباشید ولی در شرایطی که برای اولین بار قصد سفر با تور اروپا را دارید ، ممکن است مشکل ویزا برای شما جدی تر باشد. اغلب در کشور‌های حوزه شینگن تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، برگزار می گردد. به این معنا که در ورود به کشور به گرفتن ویزایی جداگانه برای هر کشور نیازی نخواهد بود. ارزان ‌ترین تور ترکیبی اروپا، برای 9 روز و در 3 شهر برگزار می گردد که اغلب پایه قیمت آن حدودا از 800 یورو می باشد. همچنین بیشترین هزینه تورهای دور اروپا، برای 12 روز و 4 شهر بوده که قیمتی حدود 1,800 یورو است. شما در تورهای ترکیبی اروپا فرصت بیشتری برای تفریح و گشت و گذار دارید. ضمن اینکه به جای یک و یا یک کشور، از چندین شهر و کشور بازدید میکنید که این مزایای تور ترکیبی می باشد.

Photo by : Unknown

مجموعه نوید گشت از مراکز معتبر برای ارائه تور های باکیفیت و مناسب می باشد. این آژانس با استفاده از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری همواره در تلاش است خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه کند. صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی ، رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی از جمله و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می گردد. لازم به ذکر است می توانید با مراجعه به وب سایت navidgasht.com خدمات و در رابطه با تور اطلاعات جامعی را به صورت غیر حضوری کسب نمایید.

Photo by : Unknown

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست