کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 خرداد 1401

به روز رسانی

06 خرداد 1402

کابینت‌ها نقش مهمی تو آشپزخونه‌ی شما دارن. کابینت زیبا و باکیفیت هم آشپزخونه رو جذاب‌تر جلوه می‌ده، هم کمک می‌کنه به همه‌ی لوازم آشپزی و ظرف‌ها دسترسی داشته باشید. به همین خاطر، انتخاب یک کابینت مناسب خیلی مهمه. شما قبل از تهیه‌ی کابینت باید بدونید چه نوع کابینتی براتون مناسبه و چی می‌خواید بخرید. از لحاظ روند ساخت و خرید دو نوع کابینت در بازار وجود داره: کابینت سفارشی و کابینت آماده. ما می‌خوایم شما رو با کابینت آماده آشنا کنیم و هر آنچه باید راجع به خرید کابینت آماده بدونید در اختیارتون بذاریم.

Photo by : Unknown

کابینت آماده

کابینت آماده با اسم‌های کابینت استوک یا پیش‌ساخته هم شناخته می‌شه. گفتیم که تفاوت کابینت آماده و سفارشی در روند ساخت و خرید اون‌هاست. طرح و اندازه‌ی کابینت آماده با همه‌ی جزئیات از قبل موجوده و اون‌ها رو به صورت عمده توی کارخونه یا کارگاه‌های بزرگ می‌سازند و شما کابینت آشپزخونه رو به صورت آماده می‌خرید و درگیر روند ساخت و تولیدش نمی‌شید. بعد از انتخاب و خرید کابینت مورد علاقه‌تون فقط کافیه دو روز صبر کنید تا کابینت‌ها بهتون تحویل داده بشن و تو آشپزخونه نصب شن. اما کابینتی که به صورت سفارشی تهیه می‌کنید پروسه‌ی طولانی‌ای داره و لازمه زمان و انرژی بیشتری برای خرید کابینت بذارید. البته قیمت کابینت سفارشی بیشتر هم هست.

خرید کابینت آماده

ممکنه براتون سوال پیش بیاد که کابینت آماده بخریم یا نه؟ چرا کابینت پیش ساخته بخریم؟ خرید کابینت آماده چه مزایایی داره؟ برای رسیدن به جواب سوالاتون به خوندن ادامه بدید.

هزینه

وقتی تصمیم می‌گیرید کابینت نو بخرید حتما می‎دونید که این کار هزینه بالایی داره و باید بودجه کافی برای تهیه کابینت کنار بذارید. با خرید کابینت آماده این امکان برای شما وجود داره که با هزینه کمتر کابینت‌های دلخواه خودتون رو داشته باشید. این کابینت‌ها به خاطر اینکه به صورت انبوه تولید می‌شن و لازم نیست کابینت‌ساز هرکدوم رو جدا جدا طراحی کنه و بسازه، قیمت پایین‌تری دارن.

• زمان کم

پروسه سفارش، ساخت، و تهیه کابینت سفارشی طولانیه، اما برای خرید کابینت آماده فقط کافیه به فروشگاه کابینت استوک پیشکاری سر بزنید، انواع کابینت‌ها رو ببینید و اونی که مناسب آشپزخونه شماست و به سلیقه‌تون می‌خوره انتخاب کنید. همین! در عرض 48 ساعت کابینت‌ها رو توی آشپزخونه‌تون می‌بینید. این برای بیشتر مشتری‌ها مزیت خیلی مهمیه چون باعث می‌شه تو زمان صرفه‌جویی کنن و وقتشون تلف نشه. 

• انتخاب و تنوع

  دستتون تو انتخاب بازه و این دو تا دلیل داره. یکی اینکه تنوع کابینت‌های پیش ساخته بالاست و آماده بودنشون دلیل بر یکنواخت بودن یا تکراری بودنشون نیست. این کابینت‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها، و با متریال‌های مختلف تولید می‌شن. دوم، شما موقع خرید می‌تونید تمام محصولات یک مجموعه رو ببینید و از هر لحاظ اون‌ها رو بررسی کنید. و همین یه مزیت دیگه هم با خودش به همراه داره. شما امکان این رو دارید که کیفیت و ظاهر نهایی کار رو ببینید و اگر باب میل‌تون بود اون محصول رو تهیه کنید. 

• نصب

نصب کابینت استوک یا آماده راحته و به سرعت انجام می‌شه. بعد از اینکه کابینت‌ها رو تحویل گرفتید در یک مدت زمان کوتاه نصاب‌ها اون‌ها رو خیلی سریع در جای درست نصب می‌کنن و آشپزخونه در کمترین زمان تکمیل می‌شه.

برای خرید کابینت آماده به چه نکاتی توجه کنیم؟

1. اول از همه درباره‌ی انواع کابینت بخونید و کمی تحقیق کنید تا درباره‌ی تفاوت‌ها و ویژگی‌هاشون بدونید. 

2. با دقت به نیازها و معیارهاتون فکر کنید و بعد اون‌ها رو لیست کنید. اینکه بدونید چی می‌خواید خیلی مهم و اساسیه.

3. میزان بودجه‌تون رو تعیین کنید.

4. حواستون باشه که کیفیت کابینت رو قبل از خرید چک کنید. و البته حتما خودتون این رو می‌دونید که کیفیت از کمیت مهم‌تره، پس رو کیفیت تمرکز کنید نه تعداد کابینت‌ها. اگه بودجه‌ی زیادی ندارید تعداد کم و کیفیت بالا رو ترجیح بدید به تعداد کابینت بیشتر و کیفیت پایین‌تر. 

5. راجع به متریال کابینت با کارشناس مجموعه صحبت کنید، سوال بپرسید، و متریال مناسب خودتون رو انتخاب کنید. 

6. کابینت آماده معمولا در اندازه‌های 3، 4، و 5 متری تولید می‌شه. قبل از اقدام برای خرید، متراژ آشپزخونه رو محاسبه کنید تا بتونید راحت‌تر و درست‌تر تصمیم بگیرید.

7. سبک کابینت و سبک دکوراسیون خونه باید یکی باشه. 

8. به چیدمان مناسب آشپزخونه‌تون هم فکر کنید. چیدمان L شکل، U شکل، تک دیواری، طرح G، و موازی چیدمان‌های رایج برای کابینت آشپزخونه هستن. باید قبل خرید با یک طراح داخلی یا کارشناس فروشگاه مشورت کنید و تصمیم بگیرید چه چیدمانی می‌خواید. 

9. اگه متریالی که برای ساخت کابینت‌تون استفاده شده برای محیط زیست بی‌خطر باشه عالیه. به همین دلیل، بهتره کابینتی رو بخرید که ورقه‌ی مغزی اون ام دی اف هست، چون این ورقه با خرده چوب و رزین ساخته می‌شه و لازم نیست درختی قطع بشه. نگران نباشید. این باعث محدود شدن گزینه‌هاتون نمی‌شه. اکثر کابینت‌ها از جنس ام دی اف هستن.

Photo by : Unknown

جمع بندی

اگه قصد دارید آشپزخونه رو بازسازی کنید و دنبال کابینت می‌گردید، برای یه خرید راحت، کم دغدغه، در زمان کوتاه، و با قیمت مناسب خرید کابینت آماده رو به شما پیشنهاد می‌کنیم. یعنی با خرید کابینت آماده می‌تونید همون کابینت مورد علاقه‌تون رو تهیه کنید و همزمان تو وقت و هزینه‌ها صرفه جویی کنید. 

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست