کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 اسفند 1400

به روز رسانی

05 تیر 1402

خلوتی و سکوت تهران در ایام نوروز، این شهر بزرگ و پر هیاهو را به یکی از بهترین مکان های گردشگری در کشور تبدیل کرده است. البته هوای مطبوع و پاک بهاری نیز در این انتخاب بی تاثیر نیست. به همین خاطر خصوصا در چند سال گذشته، در ایام نوروز تهران، پذیرای میهمانان و گردشگرانی است که از سراسر کشور، این شهر زیبا و تاریخی را برای بازدید انتخاب نموده اند.

گستره مکان های تاریخی، فرهنگی، تفریحی، زیست محیطی و گردشگری شهر تهران به قدری زیاد است که به راحتی  می توان ادعا کرد؛ این شهر همه سلیقه ها را راضی می سازد. البته از آنجا که تهران به عنوان پایتخت ایران، در طول قرن گذشته شاهد پیشرفت های فوق العاده چشمگیری بوده، بسیاری از امکانات در عالی ترین حد ممکن فقط در این شهر یافت می شود. این موضوع خصوصا در مورد مکان های تفریحی شهر تهران قابل ملاحظه می باشد.

اگر اهل تفریح و خوش گذرانی هستید و تصمیم دارید؛ تعطیلات امسال را به گونه ای متفاوت بگذرانید، تهران و تفریحات متنوع و بی نظیرش یک انتخاب منحصر بفرد است.

به همین خاطر ما را در این مطلب همراهی کنید تا شما را با سرگرم کننده ترین و بهترین تفریحات شهر تهران آشنا کنیم:

Photo by : Unknown

• اتاق فرار

درست است که این بازی گروهی چند سالی است که در ایران شکل گرفته ولی در همین بازه کوتاه، به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سرگرمی های افراد تبدیل شده است. اتاق های فرار تهران که از کیفیت بسیار بالایی از نظر سناریو، طراحی دکور، طراحی معما و... برخوردار می باشند، در رده بازیهای فیزیکی – ماجراجویی قرار می گیرند.

 شاید شما هم این بازی را با واژه ترس بشناسید، ولی در مجموعه های با سابقه ای مانند انگیما، اتاق فرار یک بازی فکری است که شرکت کننده را آنقدر در فضای بازی درگیر می کند که تلاش او برای پیدا کردن سرنخ ها و فرار از هزار توهای گاها ترسناک نه تنها جذاب و دوست داشتنی است؛ بلکه می تواند تمرینی برای مدیریت بحران در شرایط واقعی زندگی باشد.

در مجموعه اتاق های فرار انیگما، اتاق فرار به گونه ای طراحی شده که افراد در کنار یک کار گروهی و چالش برانگیز، ترس و هیجان را تجربه کرده و در شرایطی کاملا بحرانی، با دنبال کردن سرنخ ها به کلید دست پیدا می کنند. تمامی عوامل از سناریو تا دکور صحنه از یک استراتژی خاص پیروی می کنند که در بازه زمانی حضور شما در اتاق، مغز شما فعال تر از همیشه، شرایطی را تجربه می کند که پیش از این تنها در فیلم های ترسناک و هیجانی دیده و یا در کتاب های معمایی آگاتا کریستی خوانده است. 

مجموعه اتاق های فرار انیگما، از چندین اتاق مجزا با سناریوهایی متفاوت تشکیل شده که حتی می تواند برای گروه های خانوادگی هم مناسب باشد. مثلا اتاق فرار کلبه وحشت مناسب افرادی است که عاشق ترس و هیجانن، اتاق فرار روانی با حال و هوای معمایی برای افرادی طراحی شده که از حل کردن معماها و چالش های سخت لذت می برند و اتاق فرار رویا با سبک و سیاقی کاملا متفاوت پر از هیجان و انرژی است و برای یک جمع خانوادگی توصیه می شود.

• سورتمه سواری

سورتمه سواری در دربند زیبا و دیدنی، قطعا حال و هوایی متفاوت خواهد داشت. آب و هوای عالی این منطقه در فصل بهار، در کنار تفریحات فوق العاده ای مانند سورتمه سواری یکی از جاذبه های کم نظیر شهر تهران است که توصیه می شود؛ حتما آن را امتحان کنید. کوهنوردی، طبیعت گردی در کوهپایه البرز که به آبشاردوقلو و شیرپلا می رسد، روز شما را متفاوت خواهد ساخت.

• جت اسکی

تفریحات آبی در روزهای گرم و مطبوع بهاری در مجموعه تفریحی ورزشی فشافویه که از امکانات فوق العاده ای مانند: اسکس روی آب، جت اسکی، قایق سواری، کایاک سواری، پیست اتومبیلرانی، موتورهای چهار چرخ، سوارکاری، پینت بال برخوردار می باشد، نه تنها یک روز عالی را برای شما می سازد، بلکه حال و هوای شهرهای ساحلی را برایتان زنده می کند.

• کارتینگ

این ورزش هیجان انگیز که به خاطر نوع اتومبیل ها بسیار مفرح و نشاط آور می باشد، برای همه افراد مناسب است. البته در کارتینگ بین المللی پرند با معیارهای استاندارد و جهانی، لذتی متفاوت از این سرگرمی را تجربه خواهید کرد. در این مجموعه که از امنیت بالایی برخوردار است؛ علاوه بر آموزش رایگان کارتینگ، امکان استفاده از رستوران ها، کافی شاپ ها و ... برای همه اعضای خانواده وجود داشته و هیچ ممنوعیتی برای استفاده بانوان از پیست وجود ندارد.

• بانجی جامپینگ

عاشقان پرواز، در توچال می توانند در صورت داشتن شرایط ابتدایی از کامل ترین و ایمن ترین بانجی جامپینگ تهران استفاده نمایند. در اینجا تنها آقایانی که بالای 14 سال سن و کمتر از 90 کیلوگرم وزن داشته باشند، امکان استفاده از بانجی جامپینگ را دارند.

Photo by : Unknown

• پینت بال

بازی هیجان انگیز پینت بال، رنگ اندازی یا رنگاجنگ یک بازی گروهی با گلوله های رنگین است که می تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. این بازی با وجود سنگر ها و تفنگ برای پرتاب گلوله های رنگی، حال و هوای میدان های جنگ را دارد که برای عاشقان فیلم های جنگی مناسب می باشد. در تهران زمین های پینت بال دانیال، پرواز، چیتگر، ایران زمین و شهاب از امکانات کامل و جذابی برخوردار هستند.

• اسنوکر

اسنوکر شکل دیگری از بازی بیلیارد است که از یک چوب مخصوص با 21 عدد توپ رنگی بر روی یک میز سبز رنگ اجرا می شود. این بازی که از قوانینی متفاوت با بازی بیلیارد برخوردار است، می تواند برای دوستداران بیلیارد جذاب باشد، خصوصا اگر در مجموعه هایی مانند بام تهران، پاپلی یا odal که از امکانات فوق العاده ای هم برخوردارند، تجربه شوند.

• بولینگ 

با وجود آن که بازی بولینگ در رده بازی های توپی قرار می گیرد؛ ولی حال و هوایی کاملا متفاوت دارد و می تواند بسیار جذاب و پر انرژی باشد، خصوصا در مجموعه هایی که به صورت تخصصی به این کار می پردازند. مانند مجموعه بولینگ عبدو، بولینگ اریکه ایرانیان و بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب.

البته امکانات ورزشی و تفریحی تهران به همین مواردی که در اینن مطلب ذکر شد، خلاصه نمی شود و شما می توانید تقریبا در همه جای تهران، خیلی راحت و آسان یک مکان هیجان انگیز و دوست داشتنی را پیدا کنید که خاطره ای دل انگیز را برایتان رقم بزند.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست