کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 خرداد 1401

به روز رسانی

07 خرداد 1402

امروزه شهر کرمان به یکی از پر بازدیدترین مناطق ایران تبدیل شده است. در این منطقه تعداد زیادی اماکن تاریخی و گردشگری قرار گرفته که برخی از آنها مربوط به چند صد سال قبل هستند. اما بخشی از جذابیت‌های شهر کرمان نیز مربوط به رستوران و کافه‌هایی است که در مناطق مختلف آن قرار گرفته و آماده پذیرایی از مشتریان است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین و باکیفیت‌ترین آنها بپردازیم تا در زمان مراجعه به این شهر بتوانید از خدماتشان استفاده کنید.

Photo by : Unknown

بهترین رستوران‌ها و فست فودهای شهر کرمان را بشناسید...

اسامی زیر هم شامل فست فود و هم رستوران بوده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه غذایی خود آنها را انتخاب کنید. البته برای خرید سالاد کرمان و دیگر غذاهای مورد علاقه‌تان می‌توانید نام رستوران‌ها را در صفحه‌ی https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?page=0 هم پیدا کنید.

فست فود پرسپولیس

فست فود پرسپولیس اولین پیشنهاد ما در این لیست است. این مجموعه در خیابان شهید رجایی کرمان واقع شده و فضایی ساده، کوچک و خودمانی دارد. اگرچه امکان صرف غذا در محیط فست فود نیز وجود دارد، اما بیشترین سفارشات این مجموعه مربوط به غذاهای بیرون‌بر است. قیمت عالی نسبت به حجم غذایی که سرو می‌شود، پرسپولیس را در میان فست فودهای اقتصادی قرار داده است. به علاوه با وجود کوچک بودن این غذاخوری اما بهداشت در آن کاملا رعایت شده است. برای سفارش از این فست فودی به اینجا مراجعه کنید.

کافه مون

مون فقط نام یک کافه نیست، بلکه در منوی آن غذاهای فست فودی را هم می‌توانید ببینید. این مجموعه در خیابان بحرالعلوم کرمان واقع شده است. با ورود به آن شاهد یک فضای سرپوشیده هستید و البته تعدادی میز و صندلی نیز در جلوی کافه برای سرو در فضای آزاد نیز قرار گرفته است. برخورد خوب پرسنل مجموعه و بهداشت محیط و ارائه خدمات باکیفیت باعث شده تا روز به روز به مشتریان این کافه اضافه شود. پیشنهاد می‌شود در زمان مراجعه سالاد مون به همراه سس مخصوصش را حتما امتحان کنید.

رستوران دلچسب کرمان

برای علاقه‌مندان به کباب و غذاهای ایرانی، دلچسب بهترین انتخاب است. این مجموعه در ایده لو واقع شده و کیفیت بالای غذاهایش باعث شده تا در میان بهترین‌ رستوران‌های شهر قرار گیرد. در منوی دلچسب می‌توانید انواع خوراک، غذای ایرانی، پیش غذا و نوشیدنی را ببینید. همچنین قیمت غذاهای آن نسبت به کیفیت، طعم و حجمشان کاملا مناسب است. اطلاعات، منو و دیگر مشخصات مربوط به رستوران دلچسب کرمان را می‌توانید در لینک

https://snappfood.ir/restaurant/menu/%DA%86%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%AF%D9%84%DA%86%D8%B3%D8%A8-r-0yvy2m ببینید.

رستوران سنتی خانه کیخسرو

اگر به فضاهای سنتی علاقه دارید، خانه کیخسرو می‌تواند انتخاب مناسبی برای صرف غذا در کرمان باشد. با ورود به این مجموعه شاهد محیط سنتی آن خواهید بود که در حیاط یک خانه قدیمی واقع شده است. در این مجموعه هم تخت و هم میز و صندلی قرار گرفته که می‌توانید آنها را انتخاب کنید. در منوی آن انواع کباب، غذاهای محلی و خورشت‌ها قرار گرفته و قیمتشان نسبت به سرویسی که ارائه می‌دهند کاملا منصفانه بوده و در کل می‌تواند انتخاب خوبی برای صرف ناهار و شام باشد.

Photo by : Unknown

فست فود نوژان

نوژان با محیط گرم و صمیمی خود نیز توانسته نظر بسیاری از علاقه‌مندان به غذاهای فست فودی را به خود جلب کند. این مجموعه دو شعبه دیگر هم در رفسنجان دارد و در تمام این مراکز توانسته کیفیت بالایی از غذاها را ارائه دهد. اغلب مشتریانی که به نوژان مراجعه می‌کنند پیتزای استیک، پپروی، سالاد سزار و سیب‌زمینی تنوری را سفارش می‌دهند. تمامی پرسنلی که در نوژان مشغول به کار هستند، رفتار محترمانه‌ای دارند و همین موضوع باعث شده تا حس بهتری را در زمان ورود به آن تجربه کنید.

رستوران شیلان

شیلان، فضای بزرگی داشته و با دکوراسیون زیبایش، فضایی متفاوت را در اختیار شما قرار داده است. محل اصلی این مجموعه در بلوار جمهوری بوده و دسترسی به آن بسیار راحت است. در منوی شیلان می‌توانید تنوع بالایی از غذاها را ببینید که برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در نظر گرفته شده و البته بخشی از منو نیز به آیتم‌های کافه اختصاص داده شده است. در شیلان همه چیز با کیفیت بالایی به شما ارائه خواهد شد و رفتار پرسنل نیز کاملا محترمانه است. این مجموعه برای قرارهای رسمی یک انتخاب مناسب است.

رستوران ایتالیایی سوفیا

اگر به غذاهای فرنگی و ایتالیایی علاقه دارید، سوفیا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مجموعه در نزدیکی پارک‌ مادر و پارک جنگلی باهنر قرار گرفته و یک مکان مناسب برای صرف غذاها با طعم‌های متفاوت است. به جز غذاهای ایتالیایی در منوی رستوران سوفیا می‌توانید انواع ساندویچ، پیتزا و فست فود را هم ببینید و آنها را سفارش دهید. سالن سوفیا نمایی از شهر را پیش چشمان شما قرار می‌دهد، همچنین فضای بازی در پشت بام دارد که می‌توانید آن را برای صرف غذا انتخاب کنید و از منظره شهر کرمان و هوای آزاد لذت ببرید. یک پارکینگ خیابانی رایگان نیز در کنار سوفیا قرار داشته و این امتیازی است که مشتریان دارای ماشین شخصی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

Photo by : Unknown

سفارش آنلاین از بهترین رستوران و فست فودهای شهر کرمان

کرمان یک کلان شهر در ایران است. بنابراین تعجبی ندارد که در مناطق مختلف آن تعداد زیادی امکانات رفاهی وجود داشته باشد. رستوران و کافه‌ها نیز در میان همین موارد قرار می‌گیرند و خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در این مطلب به معرفی تعداد زیادی از این مجموعه‌ها پرداختیم و امکاناتشان را بررسی کردیم تا بتوانید مکان بهتری را با توجه به انتظارات خود برای صرف غذا انتخاب کنید.

اما یک ویژگی مشترک در مورد همه این غذاخوری‌ها، امکان سفارش آنلاین است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود خدمات آنلاین آنها را دریافت کنید. کافی است وارد سایت شوید و نام رستوران را در قسمت مشخص شده وارد کنید. سپس صفحه مربوط به رستوران را پیدا کرده و در نهایت با ورود به آن لیستی از منو و قیمت را ببینید. با انتخاب هر کدام از غذاهای دلخواهتان و اضافه کردنشان به سبد خرید و پرداخت نهایی، غذا در سریعترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست