کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 آذر 1397

به روز رسانی

19 دی 1398

پیش از این در مطلبی، سری به رستوران های ایرانی بام لند زدیم و با منو و اطلاعات هزینه آنها آشنا شدیم. این بار اما می خواهیم رستوران های بین المللی بام لند را بررسی کنیم و در مورد آنها اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. از جمله این رستوران ها می توان به رستوران باب البحر، رستوران بی کباب، رستوران کوبابا و ... اشاره کرد. رستوران هایی که انواع غذاهای ایتالیایی، لبنانی، عربی، ترکی، هندی و چینی را سرو و منوهای غذایی تازه و متفاوتی به مشتریان شان ارایه می کنند. کارناوال را در این سفر غذایی به رستوران های بام لند دریاچه چیتگر همراهی کنید. 

البته خوب است بدانید این مجموعه تنها یکی از چندین جاذبه ای است که در پایتخت هست و می توانید لحظات خوشی در آن داشته باشید؛ کافی ست وارد صفحه دیدنی ها و تفریحات تهران شوید تا انتخاب های بیشتری برای تفریح در این شهر پیش روی تان قرار گیرد. 

1- رستوران باب البحر

@babalbahr.restaurant 
@babalbahr.restaurant 
@babalbahr.restaurant 
@babalbahr.restaurant 
@babalbahr.restaurant 
@babalbahr.restaurant 
  • Address :
    Bab Al-Bahr Restaurant, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران لبنانی باب البحر
  • ساعت دسترسی :
    امروز چهارشنبه 12:00 ظهر تا 24:00
  • تلفن :
  • امتیاز گوگل :
    3.3

رستوران باب البحر از رستوران های پنج ستاره بین المللی ست و به سرو غذاهای محبوب و مشهور لبنانی می پردازد. این رستوران در دو نوبت ناهار و شام و همچنین عصرانه از مشتریان خود پذیرایی می کند. دکوراسیون این رستوران به شکل بسیار زیبایی به شیوه رستوران های مجلل عربی طراحی شده است و حس فوق العاده ای به شما می دهد. سرآشپز رستوران باب البحر، لبنانی ست و در منوی غذایی خود چنین خوراکی هایی قرار داده است: 

پیش غذا شامل سه بخش سوپ، سالاد، پیش غذای سرد و گرم می شود: سوپ روز، باب البحر، فتوش، عربی، مرغ باربیکیو، لبنه ساده، بابا قنوج، زیتون مرینه شده، مکدوس بادمجان، حمص بیروتی، محمره، حمص بلطحینه، حمص بلحمه، کبه، فطایر اسفناج، سمبوسک لبنانی، فلافل لبنانی، میکس پیش غذای لبنانی، بال مرغ پرونسال لبنانی، پنیر هالومی سوخاری، میگو موتافا

غذای اصلی: میکس گریل 1 نفره، میکس گریل 2 نفره، چلو ماهیچه، قوزل، فروج مشوی، کفتا خشخاش، شاورما مرغ و گوشت، شش طاووق، ریش غنم، کفتا، لحم مشوی، عرایس کفتا

دسرهای لبنانی: مهلبیه، رز بلحلیب، ام علی، باقلوا عربی

نوشیدنی ها: انواع قهوه های سرد، گرم و دمی، چای و دمنوش ها، اسموتی و آبمیوه های طبیعی، شیک ها، نوشیدنی های سرد

نظر مشتریان

به طور کلی کاربران از کیفیت غذا، فضای رستوران و برخورد پرسنل رضایت داشته اند اما در نظرهای شان اعلام کرده اند که قیمت غذاها بالاست. 

2- رستوران روتی

@roti.indianstreetfood 
@roti.indianstreetfood 
@roti.indianstreetfood 
  • Address :
    Roti indian streetfood, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران هندی روتی
  • ساعت دسترسی :
    امروز چهارشنبه ظهر 12:30 تا 16:00, شب 19:30 تا 24:00
  • تلفن :

رستوران هندی روتی یکی از رستوران های تازه تاسیس مجموعه بام لند است و چشم انداز زیبا و خوبی به دریاچه چیتگر دارد. در این رستوران می توانید به انواع غذاهای خیابانی خوش رنگ و طعم هندی دسترسی داشته باشید و بخشی از فرهنگ غذایی این کشور پهناور را تجربه کنید. از جمله غذاهایی که در منوی غذایی رستوران روتی وجود دارد، می توان به خوراکی های زیر اشاره کرد: 

کباب مرغ تیکا، بریونی گوشت بره، سمبوسه هندی، نان گشنیز، کباب بره سیخی روتی، میگو تندوری، مرغ مالاکایی و ... 

در پخت غذاهای این رستوران از ادویه های هندی استفاده می شود، البته طعم این غذاها با ذائقه ایرانی هماهنگ شده اند و خیلی تند نیستند.

نظر مشتریان

از دید مشتریان این رستوران کیفیت و طعم غذاها و محیط آن از جمله نقاط قوت اینجاست، اما بر خلاف طعم خوب غذاهای روتی، سرویس دهی رستوران چندان قوی و مناسب نیست. 

3- رستوران بی کباب

@beykabab 
@beykabab 
@beykabab 
@beykabab 
@beykabab 
  • Address :
    Beykebab Turkish Food, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران بی کباب
  • ساعت دسترسی :
    امروز چهارشنبه 12:00 ظهر تا 24:00
  • تلفن :
  • امتیاز گوگل :
    2.3

رستوران بی کباب یکی از رستوران های مشهور پایتخت در زمینه سرو غذای ترکی ست. در این رستوران شما می توانید با طعم غذاهای ترکی آشنا شوید و به غیر از ناهار و شام در روزهای معمول، در روزهای پنج شنبه و جمعه صبحانه میل کنید. منوی غذایی رستوران بی کباب شامل موارد زیر می شود: 

پیش خوراک: سوپ سیرابی، چوبان سالاد، کله جوش، سالاد لوبیا، سوپ ازوگلین، خوراک بادمجان و اسفناج، آش دوغ

انواع خوراک: جاه کباب، کوفته کباب، میکس کباب، بیتی گوشت یا مرغ، شیش کباب، جغور بغور، کوفته کباب

صبحانه: منمن، سیمیت، سوجوک

نظر مشتریان

از نقاط قوت این رستوران از دید بسیاری از مشتریان می توان به مواد اولیه تازه و حجم، قیمت و کیفیت خوب غذاها اشاره کرد. از طرف دیگر برخی از کاربران از اینکه غذاها دقیقا طعم و ظاهر خوراکی هایی که در ترکیه سرو می شود را ندارد، گلایه کرده بودند. 

4- رستوران زاهد العراقی

  • Address :
    Zahed Al-Iraqi Restaurant, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران زاهد العراقی
  • ساعت دسترسی :
    امروز چهارشنبه 12:00 ظهر تا 24:00
  • تلفن :
  • امتیاز گوگل :
    3.6

رستوران زاهد العراقی از رستوران های عربی بام لند است و منوی غذایی متنوعی از انواع پیش غذاها، سالادها و غذاهای اصلی عربی را به مشتریان خود ارایه می دهد. در این رستوران می توانید در دکوراسیونی بسیار زیبا و عربی به صرف ناهار و شام بپردازید و از چشم انداز پیش روی تان به دریاچه چیتگر لذت ببرید. اگر دوست داشته باشید بدانید در رستوران زاهد العراقی چه خوراکی هایی در منوی غذایی وجود دارد باید به لیست زیر مراجعه کنید: 

پیش غذاها (مقبلات): میکس پیش غذا، حمص، باباغنوج، متیل و ...

سالادها (السلاطات): سالاد فتوش، سالاد تبوله، سالاد بطاطه حاره، سالاد بیروتی، سالاد فول و ...

غذای اصلی (اطباق الرییسیه): قوزی، مندی لحم، مقلوبه بادمجان، بریانی دجاج، مندی دجاج، ملفوفه بادمجان، سمک زبیدی، کباب عراقی، کباب دجاج، دجاج مسحب و ....

البته در این رستوران سرویس سفره خانه ای نیز ارایه می شود.

نظر مشتریان

نظر کاربران در مورد این رستوران بسیار متفاوت است و برخی از کیفیت پایین غذا در مقابل قیمت بالای آنها، تجربه کم پرسنل در برخورد با مشتریان و مدت زیاد تهیه غذا گفته و در مقابل برخی نیز به کیفیت و طعم بسیار خوب غذا و برخورد خوب کارکنان اشاره کرده اند. البته بسیاری از مشتریان این رستوران در مورد اینکه طعم غذاهای اینجا بیشتر به غذاهای ایرانی شباهت دارد تا غذاهای عربی و اینکه دکوراسیون آن بسیار دلنشین و زیباست، توافق نظر داشته اند. 

5- رستوران رومانا

@romanarestaurant 
@romanarestaurant 
@romanarestaurant 
@romanarestaurant 
@romanarestaurant 
  • Address :
    Romana Italian Restaurant, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران رومانا
  • ساعت دسترسی :
    امروز چهارشنبه 12:00 ظهر تا 24:00
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • امتیاز گوگل :
    3.5

یکی دیگر از رستوران های بین المللی بام لند، رستوران ایتالیایی روماناست که با غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی از مشتریان خود پذیرایی می کند. این رستوران در دو نوبت ناهار و شام به سرو غذا می پردازد و در منوی غذایی آن، خوراکی هایی زیر به چشم می خورد: 

پیش غذا: بشقاب قارچ، نان سیر، سیب زمینی با پنیر گودا، سیب زمینی با قارچ

پیتزا: رومانا پیتزا، فیلت، سیر و استیک، پستو، سبزیجات، مارگاریتا، چیکن، پپرونی، بوقلمون

پاستا: پنه آلفردو با مرغ، پنه آلفردو با فیله گوساله، پنه سبزیجات، لازانیا

سالاد: سزار، یونانی، فیلت، بوقلمون، آواکادو، میکس، بینادا، سیب و کرفس، سالمون

نوشیدنی: موهیتو، لیموناد، پرتقال، هویج، پرتقال و هویج، هندوانه، کرفس و لیمو و ... 

6- رستوران کوبابا-تومو

@kubaba.kitchen 
@kubaba.kitchen 
@kubaba.kitchen 
@kubaba.kitchen 
@kubaba.kitchen 
  • Address :
    Kubaba Restaurant, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران کوبابا
  • ساعت دسترسی :

  • تلفن :
  • امتیاز گوگل :
    3.8

رستوران کوبابا و تومو دریک ساختمان قرار دارند و زیر نظر یک مجموعه به پذیرایی از میهمانان می پردازند. رستوران کوبابا انواعی از غذاهای لبنانی، عربی، ترکی و خاورمیانه ای سرو می کند و انواع غذاهای ایتالیایی در منوی رستوران تومو دیده می شود. این دو رستوران در روزهای معمول هفته، ناهار و شام از مشتریان خود پذیرایی می کنند و روزهای پنج شنبه و جمعه نیز سرو صبحانه دارند. اگر دوست دارید تا با غذاهای این رستوران ها آشنا شوید در اینجا تعدادی از آنها را برای شما فهرست کرده ایم:

رستوران کوبابا: انواع ساندویچ مانند ساندویچ رول جوجه لبنانی، شاورما گوشت با مخلفات، انواع کباب مانند کباب کوبابا، بال مرغ کبابی، کباب آبادانا، کباب بادمجان، انواع سالاد نظیر سالاد تبوله و فتوش، غذای اصلی مثل بشقاب مخصوص شاورما، چنجه، کافتا کباب و جوجه کباب لبنانی و انواع بشقاب های مزه.

رستوران تومو: انواع پیتزا مانند سبزیجات، سالامی تند، کارپوتارا، تومو، پپرونی، مانسون، مارگاریتا، اُرتلانا، انواع ساندویچ ایتالیایی، انواع پاستا و انواع سالاد 

نظر مشتریان

از دید کاربران فضای مجازی، چیدمان، دکوراسیون و امکانات این دو رستوران و همچنین چشم انداز فوق العاده ای که به دریاچه چیتگر دارند، ویژگی برتر اینجا به شمار می رود. اما قیمت بالای غذا نسبت به حجم و کیفیت آن، تازه نبودن برخی از غذاها در زمان سرو، برخورد نه چندان مناسب برخی از پرسنل از جمله نقاط ضعف این رستوران ها به ویژه رستوران کوباباست. 

7- رستوران چیناباکس

@cheenabox 
@cheenabox 
@cheenabox 
@cheenabox 
  • Address :
    Cheena Box restaurant, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران چیناباکس
  • ساعت دسترسی :
    امروز چهارشنبه 12:00 ظهر تا 24:00
  • تلفن :
  • امتیاز گوگل :
    3.9

رستوران چیناباکس همان طور که از نامش پیداست، انواع غذاهای چینی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این رستوران در دو نوبت ناهار و شام به سرو انواع غذاهای چینی می پردازد و در منوی آن، خوراک های زیر دیده می شود: 

سالاد: سالاد خانه، سالاد جوانه مرغ، سالاد میگو سوخاری

سیب زمینی: سیب زمینی خانه، سیب زمینی پنیری، سیب زمینی با مرغ سوخاری، سیب زمینی دریایی (میگو)

نودل: نودل باکس اورجینال، نودل باکس مرغ سوخاری، نودل باکس میگو سوخاری، نودل باکس ماهی سوخاری

اسپرینگ رول: اسپرینگ رول اسفناج، اسپرینگ رول مرغ و سبزیجات، اسپرینگ رول سیب زمینی

پلو: پلو باکس اورجینال، پلو باکس مرغ سوخاری، پلو باکس میگو سوخاری، پلو باکس ماهی سوخاری

نظر مشتریان

در مورد این رستوران خیلی در فضای مجازی صحبت نشده است، برخی کاربران به کیفیت و طعم خوب غذاها به ویژه اسپرینگ رول مرغ و قیمت مناسب کلی غذاها اشاره کرده اند و برخی هم از کیفیت معمولی پلوباکس میگو انتقاد کرده بودند. 

8- رستوران کشتی رویال لانژ

@ royallounge_bamland 
@ royallounge_bamland 
@ royallounge_bamland 
@ royallounge_bamland 
@ royallounge_bamland 
  • Address :
    Royal Restaurant, Bamland Recreation Center, Tehran City, Tehran Province, Iran
  • تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران کشتی رویال لانژ
  • ساعت دسترسی :
    امروز چهارشنبه 10:00 صبح تا 23:30
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • امتیاز گوگل :
    4

رستوران رویال لانژ همان طور که از اسم آن بر می اید به شکل کشتی ساخته شده است و در کنار ساحل دریاچه چیتگر یا در زمان های خاص داخل دریاچه به سرو غذا و پذیرایی از میهمانان خود می پردازد. در این رستوران شما می توانید انواع پیش غذا، غذاهای دریایی، ایرانی، استیک، پیتزا، دسر و انواع نوشیدنی را امتحان کنید. این رستوران در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام سرو غذا دارد. علاوه بر اینها کافه رستوران کشتی رویال لانژ نیز از صبح تا غروب با منوهای مختلف نوشیدنی، شیرینی، دسر و عصرانه از مشتریان پذیرایی می کند. 

ساعت های مراجعه به رستوران کشتی رویال لانژ: 

شنبه تا چهارشنبه: ساعت کافی تایم از 10:00 تا 15:00

                        ساعت کافی تایم از 16:30 تا 19:30

                        شام و حرکت کشتی و موزیک از 20:00 تا 21:00 

                        شام و کافی و موزیک 22:00 تا 23:30

 

پنج شنبه و جمعه: صبحانه از 09:30 تا 11:30

                        ناهار از 13:00 تا 15:30

                        کافی تایم از 16:30 تا 19:30

                        شام و حرکت کشتی از 20:00 تا 21:30

                        شام و حرکت کشتی از 22:00 تا 23:30

سرویس های مورد استفاده در رستوران کشتی رویال لانژ: 

این رستوران سرویس ها و پکیج های مختلفی برای پذیرایی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم. 

پکیج ها:

*پکیج تفریحی یک با قیمت 250 هزار تومان برای هر نفر که شامل نوشیدنی ولکام، سوپ روز، سالاد روز، استیک فیله مینیون، استیک لمب چاپس، استیک مرغ، استیک ماهی سالمون نروژی، کوکتل میگو، نوشیدنی سرد و نوشیدنی گرم و دسر می شود. 

*پکیج تفریحی دو با قیمت 200 هزار تومان برای هر نفر که شامل نوشیدنی ولکام، سوپ روز، سالاد روز، استیک فیله مینیون، استیک لمب چاپس، استیک مرغ، وشیدنی سرد و نوشیدنی گرم و دسر می شود. 

*پکیج تفریحی سه با قیمت 150 هزار تومان برای هر نفر نوشیدنی ولکام، سوپ روز، سالاد روز، استیک فیله مینیون یا استیک لمب چاپس یا استیک مرغ، نوشیدنی سرد و نوشیدنی گرم و دسر می شود. 

*همچنین پکیج تفریحی کافی تایم هنگام حرکت شامل 50 هزار تومان ورودی به ازای هر نفر و سفارش منو می شود. 

*این رستوران همچنین برای مراسم عروسی، جشن های خصوصی، جلسه های کاری و سمینارها سرویس های مختلفی دارد. علاوه بر این شما می توانید یک بخش یا تمام ظرفیت کشتی را رزرو کنید.

نظر مشتریان

در مورد نقاط قوت این رستوران مشتریان به چشم انداز رستوران و دکوراسیون زیبای آن اشاره کرده بودند. نقاط ضعف این رستوران نیز در نظر کاربران غذای سرو شده سرد، مقدار کم غذای آورده شده و برخورد غیرحرفه ای پرسنل بوده است. 

سخن آخر 

امروز به همراه شما سری به مجموعه بام لند زدیم و با رستوران های بین المللی این مجموعه آشنا شدیم. البته تهران از این دست دیدنی ها و تفریحات کم ندارد، برای برنامه ریزی یک گردش جانانه در این شهر و آشنایی با جنبه های مختلف سفر در پایتخت، می توانید وارد صفحه راهنمای سفر به تهران شوید. همچنین اگر دوست دارید در قالب تور و گشت های شهری بازدیدی از جاذبه های مختلف پایتخت داشته باشید، می توانید به سراغ صفحه رزرو تورهای تهران در کارناوال بروید و تور دلخواه تان را انتخاب کنید. 

7 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه
هادى ايرجى

ممد استيك هم هست فكر كنم و طرفدار زياد داره بين استيك خورا

31 فروردین 1399

رستوران چراغان محیط خوبی داره ولی خیلی طول میکشه غذا رو بیارن و بوی غذا تو رستوران پخشه و میزنه تو ذوق مثل اینکه بوی غذا تو خوونه پخش شه و هود نزنی رستوران ته دیگم خوب بود فضاشم عالیه رستوران رفتاری بد نبود کیفیتشون افت کرده

19 فروردین 1399

meysam ahmadpoor

خیلی غذاهای فوق العاده و خوشمزه ای سرو میشه در این رستوران ها .

14 فروردین 1399

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست