کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 فروردین 1402

به روز رسانی

20 فروردین 1403

در بین ده‌ها کشور اروپایی مهاجرپذیر، اسپانیا با داشتن دومین پاسپورت معتبر دنیا و البته زبان رسمی که زبان بیش از 500 میلیون نفر در جهان است، کشوری ایده‌آل برای مهاجرت شناخته می‌شود. بهتر است بدانید که مهاجرت به اسپانیا با 3000 دلار در سال 2024 ابدا یک رویا نیست! چند و چون آن را در این مقاله می‌خوانید. با ما همراه باشید. 

Photo by : Unknown

چرا اسپانیا کشوری ایده آل برای مهاجران است؟

اسپانیا با بیش از 8 هزار کیلومتر وسعت، یکی از بکرترین نقاط جهان برای ادامه زندگی و شاید شروع یک زندگی جدید باشد. البته موفقیت آمیز بودن مهاجرت به اسپانیا تاثیر بسزایی در افزایش حس رضایت‌مندی یک مهاجر از ورود به این کشور و زندگی در آن دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا با یک تصمیم منطقی درصد موفقیت‌آمیز بودن روند مهاجرت‌تان را افزایش دهید. شاید این تصمیم منطقی، اخذ مشاوره‌ مهاجرت از موسسه‌ای موفق و حرفه‌ای در این امر باشد. چرا که باید بیش از هر اقدامی، وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید.

1. اسپانیا جامعه‌ای کاملا بردبار شناخته می‌شود. 

2. تنوع فرهنگی در اسپانیا به صورت ملموس دیده می‌شود.

3. جوامع مهاجر بسیاری در این کشور زندگی می‌کنند.

4. بیش از 47 مورد از میراث جهانی یونسکو در اسپانیا قرار دارد.

5. اسپانیا از نظر منابع طبیعی و مناطق دیدنی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

بسیاری از مهاجرین در اسپانیا این نقطه از جهان را نقطه‌ای خاص و منحصربه فرد قلمداد می‌کنند. به طوری که می‌توان گفت تا امروز شاید هیچ مهاجری از انتخاب اسپانیا برای مهاجرت پشیمان نشده است!

مهاجرت به اسپانیا با بودجه کمتر از 3000 دلار

دست به کار شوید و برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا یا ویزای کار اسپانیا اقدام کنید. اگر موفق شوید ویزای کار یا مجوز تحصیل در اسپانیا را اخذ کنید، اولین قدم برای مهاجرت به اسپانیا با بودجه کمتر از 3000 دلار را برداشته‌اید. البته احتمال ریجکت شدن درخواست‌تان را هم در نظر بگیرید. ریجکت ویزای شما ممکن است دلایل متعددی داشته باشد، همانطور که می‌دانید گپ تحصیلی طولانی و عدم تسلط به زبان یکی از این دلایل است. اما نگران نباشید، به خواندن مقاله ادامه دهیم چرا که راهکارهای کلیدی را مطالعه خواهید کرد.

Photo by : Unknown

مهاجرت به اسپانیا با ویزای تحصیلی 

اگر کاندید مناسبی برای تحصیل در اسپانیا باشید، این روش قطعا کم هزینه ترین روش مهاجرت به اسپانيا به همراه خانواده برای شما است! اما برای افزایش شانس موفقیت خود باید از متناسب بودن شرایط اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا با وضعیت فعلی‌تان مطمئن شوید. به عنوان شهروند کشورهای غیر اتحادیه اروپا پروسه دریافت ویزای تحصیلی با توجه به نوع ویزا (برای شما) به شرح ذیل خواهد بود.

نوع ویزا

اعتبار ویزا

هزینه ویزا به یورو (حدودا)

هزینه ویزا به دلار (حدودا)

ویزای تحصیلی بلند مدت

بیش از 180 روز

60

67

ویزای تحصیلی کوتاه مدت

کمتر از 180 روز

60

67

ویزای تحصیلی کوتاه مدت نوع دوم

کمتر از 90 روز

60

67

اگر مشخصات و شرایط فعلی شما برای دریافت این نوع از ویزای اسپانیا مناسب تشخیص داده شود، می‌توانید ظرف 30 روز منتظر دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا باشید. البته به یاد داشته باشید که شروط مهمی جهت دریافت ویزای تحصیلی از طرف دولت اسپانیا تعیین شده است. از مهم‌ترین این شروط اخذ پذیرش تحصیلی معتبر از موسسه اسپانیایی است. آیا واجد شرایط تحصیل در کشور اسپانیا هستید؟ برای آگاهی از این موضوع با موسسه مهاجرتی کوه نور، معتبرترین موسسه مهاجرتی در ایران با مجوز رسمی از وزارت علوم تماس حاصل فرمایید. 

سریع ترین راه مهاجرت به اسپانیا با ویزای کار 

اخذ ویزای کار یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به اسپانیا است. در این روش متقاضی در صورت داشتن تمامی شرایط، امکان اخذ اقامت دائم اسپانیا (با گذشت حداقل پنج سال از زمان اقامت در این کشور) را نیز خواهد داشت.

انواع ویزای کار اسپانیا

شرایط اخذ ویزا

هزینه درخواست ویزا

ویزای کار au pairs

ویژه متقاضیان رده 18 تا 30 سال برای زندگی که باید به همراه خانواده اسپانیایی زندگی و در امور زندگی همیار آنان باشند.

80 تا 150 یورو

ویزای دانشجویی اسپانیا

ویژه دانشجویان خارجی در اسپانیا به منظور اخذ مجوز کار 20 ساعته در این کشور.

متغیر

کارت آبی اتحادیه اروپا

متقاضیانی که مدارک تحصیلی آکادمیک دارند، یا امکان ارائه سوابق شغلی مرتبط (حداقل پنج سال) را داشته باشند، واجد شرایط اخذ این ویزا هستند.

418 یورو

ویزای کار خوداشتغالی اسپانیا یا ویزای فریلنسری

اخذ ویزای کار خوداشتغالی اسپانیا یا ویزای فریلنسری پس از دریافت مجوز ورود به این کشور و دریافت اجازه اقامت امکان‌پذیر می‌گردد.

300 یورو

ویزای کارگران فصلی اسپانیا

تامین هزینه سفر به اسپانیا، هزینه زندگی در اسپانیا و اخذ مجوز کار این کشور از جمله شروط اصلی دریافت ویزای کار کارگران فصلی است.

60 تا 120 یورو

ویزای کار افراد شاغل در اسپانیا

ویزای کار افراد شاغل اسپانیا در شرایطی صادر می‌شود که اسپانیا در حیطه شغلی خاصی با کمبود شدید نیرو مواجه باشد. بنابراین داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمای اسپانیایی برای دریافت این ویزا الزامی است.

60 تا 160 یورو

هزینه انواع ویزای اسپانیا در 2024 

سن، ویزایی که برای آن درخواست می‌دهید، تحصیلات، تمکن مالی و البته فاکتورهای مهم دیگری از جمله: ملیت شما، تعیین کننده هزینه ویزای اسپانیا در سال 2024 است. در جدول ذیل هزینه انواع ویزای طولانی مدت اسپانیا را مشاهده می‌کنید.

نوع ویزا

هزینه درخواست ویزا برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا

ویزای دانشجویی

80 یورو

ویزای همراه خانواده

80 یورو

ویزای کارآفرینی

80 یورو

مهاجرت به اسپانیا با موسسه مهاجرتی کوه نور 

اینکه برای مهاجرت به اسپانیا به تنهایی اقدام کنید یا از مشاورین موسسه‌ مهاجرتی کمک بگیرید، تصمیمی کاملا شخصی است! اما برای پاسخ به این سوال که آیا من به وکیل مهاجرتی نیاز دارم یا خیر، باید پاسخ سوالات ذیل را به خوبی بدانید.

• آیا امکان حل مشکلات احتمالی در پرونده‌ام را دارم؟

• آیا می‌توانم به صورت کاملا قانونی پروسه مهاجرت‌ام را طی کنم؟

• آیا تخصص، دانش، زمان و تجربه کافی دارم؟

• آیا به زبان اسپانیایی و انگلیسی (در صورت لزوم) به طور کامل مسلط هستم؟

• آیا از حقوق خود به طور کامل مطلع هستم؟

• اگر نقصی در مدارکم وجود داشته باشد، می‌توانم بدون اضطراب ادامه پروسه را به تنهایی طی کنم؟

به چند سوال فوق پاسخ مثبت دادید؟ تسلط به زبان، آشنایی به قوانین مهاجرت اسپانیا، تسلط به پروسه ارسال مدارک به سفارت اسپانیا و غیره از جمله مواردی است که برای موفقیت مهاجرت‌تان به آن نیاز دارید. موسسه مهاجرتی کوه نور با سابقه‌ای بیش از 17 سال و دارا بودن تمامی مجوزهای لازم از وزارت علوم ایران، نوید مهاجرتی موفقیت‌آمیز را به شما می‌دهد. 

Photo by : Unknown

آخرین نکته 

مهاجرت به اسپانیا با 3000 دلار در 2024 ابدا غیر ممکن نیست. اگر با ویزای تحصیلی یا ویزای دانشجویی قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید و علاوه بر تسلط به زبان اسپانیایی، به واسطه نداشتن گپ تحصیلی و داشتن سوابق تحصیلی درخشان، کاندید خوبی برای این موقعیت باشید، شانس دریافت بورسیه های تحصیلی اسپانیا را نیز خواهید داشت. از طرفی به عنوان نیروی متقاضی کار در اسپانیا در صورت داشتن تبحر کافی و تخصص لازم، می‌توانید در بازار کار این کشور جایگاهی فوق‌العاده را از آن خود کنید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست