کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 اسفند 1402

به روز رسانی

27 اسفند 1402

چهارشنبه‌سوری که روزگاری نماد فرهنگ و سنت ما بود، امروزه تبدیل به کارزار جنگ شده است؛ کارزای که هیچ نشانی از فرهنگ و سنت ما در آن نیست. حالا در خیابان‌ها به جای آنکه مانند گذشته برای برپایی آتش با چند تکه چوب خشک و مراسم قاشق‌زنی هیجان داشته باشیم، سراسیمه خود را به خانه می‌رسانیم تا از گزند اتفاقات غیرقابل جبران این شب در امان باشیم.

اما امسال فرد یا افرادی پا را فراتر گذاشته‌اند و خشم و کینه خود را نه تنها بر سر مردم بلکه بر روی آثار تاریخی خالی کرده‌اند، آثاری که تنها پاره‌ای خشت برایمان نیست بلکه خاطرات گذشته را با خود به دوش می‌کشند و حالا باید بدین شکل مورد بی‌مهری قرار بگیرد.

در این بین آنچه موجب تأسف و ناامیدی بیشتر می‌شود عدم توجه و پیگیری مسئولین امر است. سوال این است که با این حجم از بی‌توجهی‌ها در مورد فرهنگ و سنت، آثار تاریخی، حیات‌وحش، منابع طبیعی و موارد دیگر چگونه ادعای تمدن چند هزار ساله داریم؟ برای چند سال آینده، آیا چیزی از ایران باقی می‌ماند؟ با این وضعیت، آبادانی برای ایران وجود نخواهد داشت؛ در سال‌های اخیر به جز نابودی چه چیزی دیده‌ایم؟!

دریاچه ارومیه، هامون، هورالعظیم، جنگل‌های هیرکانی، بافت‌های تاریخی و... همه از بین رفته‌اند. چه چیز از تاریخ و طبیعت ایران در 10 سال آینده می‌ماند؟ سوالی است که فکر کردن به پاسخ آن با این حجم از اتفاقات ناخوشایند بسیار ترسناک است.

جدیدترین خبرهای گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه
علیرضا دمیرچی

چه انتظاری از این فرقه ضد انسانی و فرهنگ دارین؟؟؟ جمهوری اسلامی اومده برای نابودی ایران و ایرانیه اصیل ... این موجودات وحشی و غارتگر بویی از فرهنگ نبردن که بخوان از اون محافظت کنن... بیچاره ایران !!!!!!

13 فروردین 1403

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست