کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 فروردین 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

Photo by : Unknown

«به سبب حرفه و علاقه ام، سفرهای زیادی می روم و این بار آذربایجان غربی و شهرستان خوی مقصد من بودند. برای لمس طبیعت و گردشی متفاوت، راهی اطراف خوی شدم و در همین اوضاع و احوال با این چوپان کوچک و بانشاط برخورد کردم. پسرک بی آن که بخندد هم نماد پر رنگی از زندگی بود، چه برسد آن که لبخندش را به کسی هدیه بدهد. مهربانی اش به قدری گیرا بود که هیچ موجودی را از قلم نمی انداخت و شامل حال بز سیاه رنگش هم می شد. دست به کار شدم و دوربینم را برای عکاسی آماده کردم، در این حین پسرک چوپان و بز به قدری گرم گرفته بودند که گویی در حال رقصی دو نفره اند! رقصی به نام زندگی!»

این عکس خارق العاده را محسن جلالی، عکاس خوب ایرانی به ثبت رسانده و نوشته پیش رو، با استفاده از اطلاعات ایشان نوشته شده است.

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه
حلما

واقعا جذاب و لذت بخش بود نوشته شما من بسیار لذت بردم . مردمان خوی واقعا بسیار مهربان و دوسداشتنی هستند .

17 اسفند 1398

نازنين زهرا

چه عنوان زیبا و مناسبی برای این نوشته انتخاب شده .

17 اسفند 1398

آريان نبى زاده

بابت نوشته زیباتون خیلی ازتون تشکر میکنم من که کلی حس خوب بهم دست داد .

17 اسفند 1398

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست