کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 فروردین 1402

به روز رسانی

19 فروردین 1403

افراد زیادی بعد از بررسی قیمت اسپیکر خانگی در فروشگاه‌های اینترنتی، از خرید این محصول منصرف می‌شوند. ولی دست نگه دارید! این دسته از افراد هیچ اطلاعاتی از خرید بهترین اسپیکر و رازهای آن ندارند. آیا می‌خواهید با وجود پرداخت هزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه، محصولی با بهترین کیفیت را بخرید؟ در این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای خرید بهترین اسپیکر خانگی با قیمت مناسب به‌صورت تضمینی راهنمایی کنیم. 

Photo by : Unknown

اسپیکر خانگی؛ دنیای موسیقی را به خانه خود بیاورید!

احتمالا شما هم اسپیکرها را به عنوان پخش‌کننده‌های موسیقی کوچک و قابل حمل می‌شناسید که می‌توان آن را به هر جایی برد. اما اسپیکر خانگی یکی از محصولاتی است که به سختی حمل می‌شود و فقط برای پخش موسیقی در خانه مناسب است. البته شما می‌توانید با خرید اسپیکر خانگی کوچک فضای کم‌تری از محیط خانه را اشغال کنید. در هر صورت شما هر یک از انواع این پخش‌کننده‌های موسیقی خانگی را که بخرید، دنیایی از سرگرمی‌ها را به خانه خود برده‌اید. اگر مهمانی و مجلس رقص و شادی با دوستانتان دارید، یا قصد دارید فیلم و سریال را با صدایی واضح در منزل بشنوید یا به شنیدن موسیقی با صدای بلند در خانه علاقه‌مند هستید، به یک اسپیکر خانگی حرفه‌ ای نیاز دارید. شاید فکر کنید که مدل حرفه‌ای این اسپیکرها قیمت بسیار گرانی دارند، ولی فروشگاه معتبری مانند صدا بازار این محصولات را با تخفیف‌های مناسبی به دست مشتریان خود می‌رساند.

رازهای ناگفته در خرید بهترین و مناسب‌ترین اسپیکر خانگی

بدون شک طراحی ظاهری اسپیکر، ابعاد، امکانات و برند تولیدکننده مهم‌ترین معیارهایی هستند که هنگام خرید اسپیکر خانگی به آن‌ها دقت می‌کنید. اما در ادامه رازهایی از راهنمای خرید اسپیکر خانگی را به شما می‌گوییم که تا کنون آن‌ها را نشنیده‌اید. با نوسانات قیمت سیستم‌های صوتی و تصویری، پیشنهاد ما این است که قیمت اسپیکر خانگی در انواع مختلف را با دقت بررسی کنید. 

• توان صدای خارج شده: توان خروجی صدا، قدرت و کارایی یک سیستم پخش‌کننده موسیقی را نشان می‌دهد. کم‌تر کسی به دنبال اسپیکر با توان خروجی بالا است و همه افراد قصد خرید اسپیکر با بهترین کیفیت صدا را دارند.

• نوع اتصال: گاهی افراد هنگام خرید اسپیکرهای مناسب برای خانه به اتصالات آن هیچ توجهی نمی‌کنند. برای مثال اگر می‌خواهید اسپیکر خود را به راحتی جابه‌جا کنید، باید مدل بلوتوثی آن را بخرید.

• مقاومت بدنه محصول: بیش‌تر مشتریان برای خرید سیستم‌های صوتی فقط به کیفیت صدای خروجی و طراحی ظاهری محصول یا تعداد درایورها دقت می‌کنند. اما اگر می‌خواهید اسپیکر شما ماندگاری طولانی داشته باشد، باید به جنس بدنه محصول هم دقت کنید. جنس بدنه هم روی قیمت اسپیکر خانگی و هم روی کیفیت صدای خروجی آن تاثیر می‌گذارد.

• قابلیت پخش: حتما پیش از خرید یک اسپیکر خانگی به پشتیبانی آن از فرمت‌های محتوایی متعدد دقت کنید. برخی از اسپیکرها قابلیت برخی از محتواهای صوتی را ندارند. در حالی که برخی دیگر cd یا dvd را هم پخش می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید محصول از sedabazar.com تمام ویژگی‌های محصول مورد نظر را پیش از خرید بخوانید. 

بهترین اسپیکرهای خانگی سال 2024 با قیمت مناسب

با معرفی جدیدترین مدل‌ها در هر سال، قیمت اسپیکر خانگی هم دچار تغییراتی می‌شود. اما اسپیکرهایی هم وجود دارند که با قیمت مناسب خود، کیفیت خیلی خوبی دارند. در ادامه برخی از این اسپیکر‌های معرفی شده در سال 2024 را بررسی می‌کنیم. 

Fluance XL8F

اگر می‌خواهید در سال 2024 بهترین اسپیکر های خانگی را بخرید، مدل Fluance XL8F را پیشنهاد می‌کنیم. این بلندگوی خانگی صدای ویدئو و موسیقی را به بهترین شکل و بدون ایجاد هیچ‌گونه صدای خش دار یا تند و تیز، پخش می‌کند. Fluance XL8F، بهترین مدل اسپیکر برای خانه است که نسبت به قیمت مناسب خود، بیش‌ترین امکانات و ویژگی‌ها را دارد. این بلندگو‌ها در ابعاد بزرگ طراحی شدند و کیفیت صدای فوق‌العاده دارند.

Photo by : Unknown

Wharfedale Diamond 12.3

آیا بهترین اسپیکر خانگی را با قیمت مناسب می‌خواهید؟ شاید فکر کنید در سال 2024 خرید چنین محصولی غیرممکن باشد، ولی Wharfedale Diamond 12.3 یکی از بهترین اسپیکرهایی است که پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر در سه رنگ سفید، رنگ چوب گردویی و مشکی به فروش می‌رسد. Wharfedale Diamond 12.3 را در دو گوشه خانه به‌صورت متمایل قرار دهید و از کیفیت حداکثری صدای پخش شده در این بلندگوها لذت ببرید.

Sony MHC-V02D

برای اینکه در دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانه خودتان پخش نور ال ای دی را همراه با پخش آهنگ با بهترین کیفیت ببینید، خرید اسپیکر Sony MHC-V02D را پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه مجهز به فناوری JET BASS BOOSTER بوده و می‌توانید آهنگ پخش شده از این بلندگو را در هر نقطه‌ای از خانه بشنوید. Sony MHC-V02D، خروجی 5000 واتی دارد و با وزن شش کیلوگرمی خود به یک دستگاه جمع و جور برای پخش موسیقی همراه با رقص نور تبدیل شده است.

کاهش و افزایش قیمت اسپیکر خانگی: معرفی 7 عامل موثر

وقتی در فروشگاه‌های اینترنتی مانند صدا بازار به دنبال اسپیکر های خانگی هستید، متوجه تفاوت قیمت زیادی می‌شوید. برای مثال قیمت اسپیکر خانگی کوچک با بزرگ تا حد زیادی فرق دارد. ولی این فقط یکی از عوامل موثر بر قیمت این محصولات است. برای خرید هوشمندانه باند و اسپیکر خانگی باید عوامل موثر بر قیمت را بشناسید.

جنس بدنه اسپیکر خانگی

اسپیکرهایی که بدنه آن‌ها از مواد با کیفیتی مانند آلومینیوم یا فلزهای سبک ساخته شدند، قیمت گران‌تری دارند و کیفیت صدای خروجی آن‌ها بلندتر است. 

کیفیت صدای خروجی

در برخی از اسپیکر های خانگی از تجهیزات پیشرفته‌تری استفاده شده که قیمت آن را هم بالا می‌برد. جی بی ال یکی از بهترین برندهای اسپیکر خانگی است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، کیفیت صدای بالاتری دارد و قیمت آن هم گران‌تر است.

اتصالات و امکانات

وجود امکانات اضافه‌ای مانند اتصال به بلوتوث یا وای فای و پورت‌های ورودی و خروجی مختلف هم روی قیمت اسپیکر خانگی تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال برای خرید اسپیکر خانگی رقص نور دار باید هزینه بیش‌تری نسبت به اسپیکرهای معمولی بپردازید.

طراحی ظاهری

علاوه بر جنس بدنه و کیفیت مواد سازنده، طراحی ساخت هم قیمت اسپیکر خانگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای مثال اسپیکر یاماها طراحی شده با دو رنگ نسبت به مدل تک رنگ، گران‌تر است.

برند و میزان محبوبیت

معمولا برندهای محبوب‌تر، محصولات خود را با قیمت گران‌تری می‌فروشند. پس اگر قصد خرید بهترین برند اسپیکر خانگی را دارید، باید بودجه زیادی را برای آن کنار بگذارید.

مشخصه‌های فنی محصول

فرکانس پاسخگویی، اندازه درایورها و تعداد آن‌ها، ویژگی‌های صوتی و... هم می‌توانند باعث کاهش یا افزایش قیمت اسپیکر خانگی شوند.

Photo by : Unknown

فروشنده اسپیکر خانگی

شاید برایتان جالب باشد، ولی گاهی فروشنده‌ها هم روی قیمت این اسپیکرها موثر هستند. برای مثال فروشگاه‌هایی مانند صدا بازار قیمت محصولات خود را با تخفیف محاسبه می‌کنند و برخی از فروشنده‌ها قیمت این محصولات را چند برابر گران‌تر می‌فروشند.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست