کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 اسفند 1401

به روز رسانی

23 اسفند 1402

اتاق فرار یک بازی گروهی است که باعث می‌شود شرکت کنندگان لحظات شاد و مهیجی را سپری کنند. در اتاق فرار بازی‌های مختلفی با ژانرهای متفاوت اجرا می‌شود تا شرکت‌کننندگان بتوانند متناسب با علایق خود مناسب‌ترین بازی را انتخاب کنند. در این مطلب قصد داریم چند اتاق فرار پرطرفدار تهران را به شما معرفی کنیم. همچنین با خواندن این مطلب می‌توانید با مجموعه اسکیپ روم دات آی آر آشنا شوید و ساعات فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیزی را در این شعب مختلف این مجموعه تجربه کنید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید. 

Photo by : Unknown

معرفی اتاق فرار 

قبل از اینکه چند اتاق فرار پرطرفدار تهران را به شما معرفی کنیم، لازم است بدانید بازی‌های اتاق فرار چه ویژگی‌هایی دارند. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی دسته‌جمعی است که متناسب با مجموعه‌ای که به آن مراجعه کرده‌اید، ژانرهای متفاوتی دارد و در هر مجموعه شرکت‌کنندگان محدودیت سنی ویژه‌ای دارند. 

بازی‌های اتاق فرار در یک بازه زمانی مشخص اجرا می‌شوند و شرکت کنندگان در این مدت زمان باید در یک ماجراجویی شرکت کنند و معمایی را حل کنند. برای حل این معما سرنخ‌هایی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و آن‌ها با هوش و خلاقیت باید بتوانند بازی را به اتمام برسانند. البته در شرایطی که شرکت‌کنندگان به راهنمایی نیاز داشته باشند، راهنمای بازی به آن‌ها کمک می‌کند. 

تعامل شرکت‌کنندگان با یکدیگر و برقراری ارتباط موثر فرایند حل مسئله را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند و از طرف دیگر شرکت‌کنندگان را سرگرم می‌کند و محیط جذاب و فرح‌بخشی ایجاد می‌کند. 

در تهران کجا اتاق فرار برویم؟ 

اتاق فرار از تفریحات جذاب و پرطرفدار در تهران است که باعث شده مجموعه‌های متعددی ژانرهای مختلف اتاق فرار را اجرا کنند. در تمام محلات و مناطق تهران می‌توانید به اتاق فرار دسترسی داشته باشید. یکی از بزرگترین مجموعه‌های اتاق فرار تهران، اسکیپ روم دات آی آر است. این مجموعه در شهر تهران 4 شعبه با نام‌های حقانی، میرداماد، سعادت آباد و فردوسی دارد که متقاضیان می‌توانند سانس مورد نظر برای حضور در مجموعه را به صورت آنلاین رزرو و ساعات دلچسب و هیجان‌انگیزی را تجربه نمایند.  

شرکت‌کنندگان به صورت تیمی وارد یکی از این اتاق‌ها می‌شوند تا در مدت زمان تعیین شده، چالش و معمای داستان از پیش تعیین شده را با همفکری یکدیگر حل کنند و به هدف نهایی بازی برسند. متقاضیان شرکت در مجموعه اسکیپ روم دات آی آر می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه به آدرس escaperoom.ir جدیدترین اتاق‌ فکرها را مشاهده کنند و مناسب‌ترین بازی را رزور نمایند. راه ارتباط با اتاق فکر اسکیپ روم دات آی آر شماره تلفن 02126133389 است. روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 10 تا 23 و پنجشنبه و جمعه از 9 و نیم تا 23 می‌توایند با مجموعه در تماس باشید. 

تنوع بازی‌هایی که در این مجموعه اجرا می‌شود زیاد است تا همه افراد بتوانند یکی از ژانرهای معمایی، ترسناک، دلهره‌آور، کارآگاهی، فانتزی، درام و ماجراجویی را انتخاب کنند. حتی مراجعان این مجموعه می‌توانند بعد از رزرو آنلاین با هماهنگی گیم مستر یک تولد سورپرایزی هم داشته باشند و لحظات فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیزی را برای عزیزانشان ثبت کنند.   

شعبه‌های مختلف اسکیپ روم دات آی آر در شهرستان‌ها

مجموعه اسکیپ روم دات آی آر علاوه بر تهران در شهرهای کرج، اصفهان و اهواز هم شعبه دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص مجموعه فوق این است که اتاق فرار آنلاین دارد و شما می‌توانید از منزل خود بازی معمایی اتاق فرار را تجربه کنید. سناریوهای اتاق فرار آنلاین به بهترین شکل طراحی شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند در فضایی نزدیک به واقعیت با بهترین تصویر، ویدیو و صوت یک معمای پیچیده را حل کنند و از آن لذت ببرند. 

اتاق فرار در اصفهان 

مجموعه بزرگ اسکیپ روم در شهر اصفهان سه شعبه فعال دارد که در سانس‌های مختلف بازی‌های اتاق فرار را اجرا می‌کنند. سه شعبه این مجموعه در اصفهان شامل موارد زیر است:

• شعبه مرکزی یا آپادانا در خیابان آپادانا اول 

• شعبه خیابان کاشانی 

• شعبه خانه اصفهان واقع در میدان نوبهار 

اتاق فرار در کرج 

اسکیپ روم دات آی آر در کرج هم دو شعبه فعال در گوهردشت و جهان‌شهر دارد که چند سانس برای اجرای ژانرهای اتاق فرار دارند. 

اتاق فرار در اهواز 

ساکنین یا گردشگران شهر اهواز می‌توانند با حضور در شعبه کیانپارس بازی‌های هیجان‌انگیز اتاق فرار را تجربه کنند. آدرس این مجموعه اهواز، کیانپارس، مرداد شرقی، پلاک 51 است. 

انواع بازی‌های اسکیپ روم دات آی آر 

اسکیپ روم دات آی آر از سال 1395 کار خود را شروع کرده است و بازی‌ها و چالش‌های متعددی را به اجرا گذاشته است که با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان مواجه شده‌اند. در حال حاضر بازی‌های اتاق فرار آرماگدون، اتاق فرار شب سیزدهم، اتاق فرار ظلم آباد، اتاق فرار احضار، احضار 2، اتاق فرار کمپ آلفا، اتاق فرار دانجن، اتاق فرار مرتاض، اتاق فرار کابوس، اتاق فرار طاعون، اتاق فرار آنلاین شیوع، اتاق فرار ناصر الدین شاخ و اتاق فرار آنلاین اتاق 44 در این مجموعه اجرا می‌شوند. برای آشنایی بهتر شما داستان 4 بازی پرطرفدار این مجموعه را توضیح می‌دهیم. 

• اتاق فرار آرماگدون 

یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های محکوعه اسکیپ روم دات آی آر اتاق فرار آرماگدون است که شرکت‌کنندگان را در شهر زامبی‌ها با هوای آلوده و کمبود منابع آب و غذا گرفتار می‌کند. شرکت‌کنندگان باید مسیری برای رسیدن به کارخانه پیدا کنند تا بتوانند برای مدتی در امان باشند. اما در کارخانه‌ها هم چالش‌های جدیدی برای آن‌ها یجاد می‌شود. 

• اتاق فرار شب سیزدهم 

شب سیزدهم یکی از پرطرفدارترین بازی‌های مجموعه اسکیپ روم دات آی آر است که مردم شهر در شب سیزدهم ماه منتظر نفرین بلقیس و کشته شدن یک کودک هستند. شرکت کنندگان در این بازی باید بهای باطل شدن دائمی این نفرین را بپردازند تا بتوانند جان کودکان این شهر را نجات دهند. 

• اتاق فرار ظلم آباد 

داستان ظلم آباد در روستایی رخ می‌دهد که سال‌ها اسیر خشکسالی بوده و به واسطه فردی به نام آدم رونق می‌گیرد. اما شرکت‌کنندگان باید تلاش کنند تا مال و اموالی که آدم برای خود جمع کرده را از او بدزدند.

• اتاق فرار احضار 2 

در این داستان شرکت‌کنندگان باید به درخواست جن‌گیر معروف ادوارد وارن به محل زندگی متروکه ریچارد مارستون بروند و طی مدت بازی دنبال نشانه‌های زندگی آلیس برادرزاده یتیم ریچارد در این خانه باشند.

Photo by : Unknown

جمع بندی 

یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری تهران اتاق فرار است که در مناطق مختلف شهری طراحی و اجرا می‌شود.  در این مطلب سعی کردیم یک راهنمای کامل درباره ویژگی‌های اتاق فرار در اختیار شما قرار دهیم و بین بهترین اتاق فرارهای تهران، شعب مجموعه اسکیپ روم دات آی آر را به شما معرفی کنیم. امیدواریم با مراجعه به شعب اسکیپ روم دات آر آر در تهران و شهرستان‌ها لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید. 

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

کسی بازی خوب در تهران میتونه معرفی کنه؟ اتاق فرار خوب در تهران

29 اسفند 1402

ارماگدون بدون شک‌ بهترین اتاق فرار تهرانه

27 اسفند 1402

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست