کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 اسفند 1401

به روز رسانی

23 اسفند 1402

با اخذ پاسپورت و اقامت در دومینیکا از مزایای بسیاری همچون امکان سفر بدون ویزا به 130 کشور دنیا و باز کردن حساب بانکی در حوزه شینگن و اتحادیه اروپا برخوردار خواهید شد. پاسپورت این کشور در رتبه 30 جهان قرار دارد و از پاسپورت‌های قدرتمند جهان محسوب می‌شود. اگر به دنبال مهاجرت سریع هستید و می‌خواهید در یک مدت زمان کوتاه پاسپورت معتبر داشته باشید، در حال حاضر سریعترین و آسانترین کشور برای اخذ اقامت و پاسپورت دوم کشور دومینیکا است. در ادامه به شرایط، مزایا و هزینه‌های دریافت پاسپورت و اقامت در دومینیکا خواهیم پرداخت. 

Photo by : Unknown

شرایط اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا

دریافت پاسپورت کشور دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم، در مدت کوتاهی بین 3 تا 6  ماه امکان پذیر بوده و شرایط راحت و نسبتا آسانی دارد. در کنار این مزایا که معمولا افراد را برای اخذ تابعیت این کشور ترغیب می‌کند، می‌توان گفت دومینیکا از جمله کشورهایی است در طی پروسه‌ای کوتاه و سریع به ایرانیان پاسپورت دوم اعطا می‌کند. 

 برخلاف سایر کشورها، با داشتن پاسپورت دومینیکا به عنوان شهروند این کشور اجباری برای زندگی در این کشور ندارید. همچنین این کشور در سال 2020 میلادی برنامه‌ای جدید برای علاقمندان به پاسپورت خود ارائه کرده است. طی این  برنامه افراد متقاضی می‌توانند با سرمایه‌گذاری و خرید یک سوئیت یا ویلاهایی بین یک تا سه خوابه در یکی از بهترین مکان‌های دومینیکا، پاسپورت این کشور را دریافت نمایند.

اخذ پاسپورت و اقامت در دومینیکا چه مزایایی دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، اخذ پاسپورت و اقامت در دومینیکا با مزیت‌هایی همراه است. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد: 

• اخذ شش ماهه پاسپورت دومینیکا

• قرارگیری در لیست قدرتمندترین پاسپورتهای جهان

• شرایط آسان کسب پاسپورت دومینیکا

• امکان سفر بدون ویزا به بیشتر از 130 کشور از جمله کشورهای اتحادیه اروپا

• عدم ضرورت داشتن مدرک زبان و سابقه کاری

• عدم نیاز به حضور تمام وقت و مستقیم تا دریافت پاسپورت

• امکان کار و تحصیل در کل اتحادیه اروپا با پاسپورت دومینیکا 

Photo by : Unknown

شرایط موردنیاز دریافت پاسپورت و اقامت در دومینیکا چیست؟

برای مهاجرت به هر کشوری و گرفتن اقامت آن، باید از شرایط خاصی برخوردار باشید. دومینیکا نیز از این قاعده مستثنی نیست و مهاجرت به آن به شرایط خاصی نیاز دارد: 

• شخصی که به عنوان متقاضی اصلی پاسپورت یا اقامت شناخته می‌شود باید بالای 21 سال سن داشته باشد.

• فرزندان شخص متقاضی باید کمتر از 28 سال و مجرد باشند.

• فرد درخواست دهنده می‌تواند برای والدین بالای 55 سال خود درخواست دهد.

• درخواست دهنده نباید هیچگونه سابقه ارتکاب جرم داشته باشد.

• متقاضی باید گواهی معاینات پزشکی خود را ارائه داده و از سلامت نسبی برخوردار باشد.

• وی در آخرین درخواست ویزای اروپا خود نباید ویزای ردی داشته باشد. 

Photo by : Unknown

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

برای اخذ پاسپورت و اقامت در دومینیکا می‌توانید از دو طریق اقدام کنید. روش اول کمک بلاعوض به دولت کشور دومینیکا است. روش دوم برای اخذ پاسپورت این کشور، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساخت مسکن تایید شده توسط دولت دومینیکا است. در لیستی که در ادامه آماده کرده‌ایم، هزینه‌های هر دو روش را برای شما شرح دادیم. لازم است بدانید که به این مبالغ، هزینه‌های دولتی مثل تایید فرم متقاضی، پروسه چک امنیتی، صدور شناسنامه، صدور پاسپورت بر اساس سن و تعداد افراد خانواده افزوده می‌شود. برای اطلاع از مبلغ دقیق هزینه‌ها، می‌توانید با موسسه حقوقی مهاجرتی ققنوس به شماره‌های 09120034915 و 02122927764 تماس حاصل فرمایید. 

• کمک بدون عوض به دولت دومینیکا: 

• برای فرد مجرد - 100,000 دلار آمریکا

• برای متقاضی اصلی به همراه همسر - 175,000 دلار آمریکا 

• برای خانواده چهار نفره - 200,00 دلار آمریکا

• سرمایه‌گذاری در املاک کشور دومینیکا: 

• برای فرد مجرد - 220,000 دلار آمریکا

• برای متقاضی اصلی به همراه همسر - 220,000 دلار آمریکا 

• برای خانواده چهار نفره - 220,000 دلار آمریکا

Photo by : Unknown

خدمات موسسه حقوقی مهاجرتی ققنوس 

موسسه حقوقی مهاجرتی ققنوس با سال‌ها تجربه، پرونده‌های بسیاری درمورد اخذ پاسپورت و اقامت در دومینیکا داشته که اکثر آن‌ها را با موفقیت به پایان رسانده است. اگر شما هم قصد مهاجرت به دومینیکا و اخذ پاسپورت این کشور را دارید، می‌توانید از مشاوره‌های حرفه‌ای این موسسه بهره ببرید تا بهترین پیشنهاد را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. 

جهت مشاوره حضوری می‌توانید به آدرس تهران، شریعتی، خیابان ظفر، بعد از رودخانه پلاک ۵۲ طبقه ۳ مراجعه نمایید. همچین برای مشاوره آنلاین نیز می‌توانید با شماره‌های ما تماس گرفته یا به آدرس سایت https://Ghoghnooslaw.com یا پیج اینستاگرام ما @ghoghnooslawyers سر بزنید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست