کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 دی 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

Photo by : Ali Shokri

در عکس پیش رو، برشی کوتاه اما جذاب از طبیعت برفی خلخال را می بینید. خلخال، شهری مرتفع و خوش آب و هواست که از جمله جاذبه های استان اردبیل به شمار می رود و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است. در این خطه می توانید شاهد بخشی از مناظر زیبای ایران باشید و از تماشا کردن‌شان سیر نشوید. این عکس زیبا کاری از علی شکری، عکاس جوان و آذری است که در شاخه عکاسی طبیعت فعالیت دارد. اگر نگاهی به مجموعه آثار علی شکری بیندازید، متوجه می شوید که درخت ها مهمترین و پر رنگ ترین سوژه این عکاس حرفه ای هستند. شکری در توضیح این موضوع می گوید:

برای من هر درخت مثل هر انسانی روایت و داستانی دارد. وقتی درختی می میرد داستان و حکایتی می میرد. سرنوشتی تغییر می کند. احساس می کنم درختها با دست‌های شکسته، صورتهای زخمی، ریشه های بریده بر پشت کامیون‌ها ما را نفرین می کنند. شاید این‌گونه است که سرنوشت ما آدم ها تغییر می کند و آرام آرام خصلت های خوب و انسانی مان را از دست می دهیم.

علی شکری عکاسی را از سال 1382 و از دوران دانشجویی آغاز کرد و هر روز جدی تر از پیش، به هنر عشق ورزید. دستاورد شکری از 15 سال عکاسی طبیعت، برگزاری 6 نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از 72 نمایشگاه بین المللی و داخلی بوده است. جالب آن که علاقه وافر علی شکری به ثبت درختان در حدی است که امروزه می توان نتایجش را در قالب کتابی با عنوان «مصائب درختان» مشاهده کرد. این کتاب در سال 2017 در کشور انگلیس چاپ و منتشر شد و هم اکنون در فروشگاه های جهان در معرض فروش قرار دارد. جالب تر آن که از روی کتاب مصائب درختان، مستندی با همین موضوع ساخته شد و در شبکه مستند به نمایش درآمد. 

علی شکری در انتها می گوید:

من با این حس که درختان قلب و روح دارند عکاسی را ادامه می دهم و ادامه خواهم داد.

برای آشنایی با آثار این هنرمند بازدید از صفحه اش در اینستاگرام را از دست ندهید. 

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

زیباترین طبیعت و دل انگیز تربن هوا را دارد می توانید در یک روز چند هوای مختلف را در خلخال تجربه کنید.

25 مهر 1401

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست