کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 مرداد 1401

به روز رسانی

26 مرداد 1401

به نقل از خبرگزاری ایسنا

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان طی اطلاعیه‌ای به هموطنانی که قصد سفر به این کشور دارند هشدار داد ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس‌های گردشگری برای تور وارنا مختص استفاده در این شهر و در محدوده‌های در نظر گرفته شده است و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.

با توجه به برخی مشکلات به وجود آمده برای تعدادی از هموطنانی که اقدام به خرید تور وارنا از طریق آژانس های گردشگری کرده و با پروازهای چارتر ایرانی به وارنا سفر کرده‌اند، سفارت کشورمان در بلغارستان به اطلاع می‌رساند: ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد؛ همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل نمایند؛ در زمان مدت اقامت گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود.

مجددا تأکید می‌شود هموطنان گرامی از هرگونه رفتار مغایر با مقررات مذکور جداً خودداری کنند؛ بی‌اعتنایی به این مقررات پیگرد قانونی مقامات محل (بازداشت، اخراج و ممنوعیت ورود به بلغارستان و اتحادیه اروپا از 3 تا 5 سال) را به همراه خواهد داشت.

Photo by : Unknown

خبرهای به‌روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست