کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 تیر 1401

به روز رسانی

06 تیر 1401

امروزه افراد زیادی از جامعه بنا به هر دلیلی ترجیح می دهند زندگی خود و خانواده خود را در کشورهای دیگر ادامه دهند. توی این مسیر سوالات زیادی مطرح میشود ، اینکه از چه روشی برای مهاجرت استفده کنید یا اینکه کمترین روش ها و آسان ترین روش های مهاجرتی کدامند ؟ اگرشما هم می خواهید مهاجرت کنید اما نمی‌دانید کدام روش مهاجرت مناسب شماست و میخواهید از آسان‌ترین روشهای مهاجرت اطلاع داشته باشید، مطالعه این مقاله از شرکت مهاجرتی زند آرتا را از دست ندهید.

Photo by : Unknown

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی آسانترین و محبوب‌ترین روش مهاجرتی به خصوص در میان قشر جوان است. وجود درخواست های بسیار زیاد برای این روش برخی کشورها در زمینه مهاجرت تحصیلی و و پذیرش  دانشجو موانع زیادی پیش روی مهاجران میگذارند اما در این میان برخی کشورها مانند کانادا یا استرالیا در میان دانشجویان بین‌المللی محدودیتی اعمال نکرده و برای بهبود اقتصاد و استحکام بیشتر بازار کار از مهاجران استقبال هم میکنند

برآورد هزینه‌های اخذ ویزای تحصیلی، هزینه ترجمه مدارک، هزینه‌های جانبی چون هزینه شرکت در آزمون زبان، هزینه درخواست ویزا و از همه مهم‌تر تمکن مالی. این هزینه ها بسته به کشور موردنظرتان، نوع دانشگاه موردنظر و مقطع تحصیل متغیر است. هدف موسسه مهاجرتی زند آرتا ارائه اطلاعات و خدمات به دانشجویان مستعد ایرانی است و تمام تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن هدف دانشوجویان و مهاجرت تحصیلی آنها میکند

مهاجرت کاری

یکی دیگر از آسانترین روش‎های مهاجرت ، مهاجرت کاری است. برای گرفتن ویزای کاری هر کشور ابتدا باید قوانین آن کشور را مطالعه کنید و طبق شرایط کشور مورد نظر اقدام به اخد ویزای کاری کنید

عموما برای مهاجرت کاری موارد زیر برای اکثر کشور ها ضرروری است :

  • شرایط کلی سن بین 20 تا 30 سال
  • داشتن حداقل نمره آیلتس 6، 6.5
  • نداشتن سوء سابقه 
  • پاسپورت و ویزا

یکی  از راهها برای یافتن شغل مراجعه به شرکتهای کاریابی است اگر در این زمینه سوالی داشتید حتما با موسسه مهاجرتی زند آرتا در میان بگذارید ، کارشناسان آن ها تمامی سوال های شما در مورد مهاجرت کاری به کشور ها مختلف پاسخ گو میباشند.

Photo by : Unknown

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روشهای مهاجرتی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. گرفتن ویزای سرمایه گذاری جزو راه های سریع برای مهاجرت میباشد .

مالیات و وضعیت اقتصادی بدر کشور های مختلف متفاوت است پس اولین قدم برای مهاجرت سرمایه گذاری ، توجه به این موضوع است؛ زیرا این کشورها، امنیت بالاتری در زمینه سرمایه‌گذاری برای شما ایجاد می‌کنند. 

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی یکی دیگر از آسان‌ترین راه‌های مهاجرت جهت تحصیل است. انتخاب دانشگاه مقصد باید هوشمندانه باشد که امتیازات زیادی برای شما داشته باشد. بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی به عنوان یک پشتوانه مالی محسوب می شود . در واقع بورسیه تحصیلی را میتوان یک امتیاز و یا یک هدیه از دانشگاه مقصد در نظر گرفت.

Photo by : Unknown

اقامت از طریق ثبت شرکت

اقامت از طریق ثبت شرکت نیز یکی از روشهای آسان مهاجرت است که با کمترین هزینه میتواند اتفاق بیافتد. برخی از امتیازات مربوط به مهاجرت از طریق ثبت شرکت:

  • سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت میتواند یک کارآفرینی انجام دهد و یک بیزینس جدید در کشور مقصد راه اندازی کند
  • مشکلات اقامت از طریق ثبت شرکت نسبت به بقیه روش ها کمتر است
  • ثبت شرکت، هزینه مناسب تری نسبت به سایر روش ها دارد.
  • ثبت شرکت یکی از روشهای آسان  مهاجرت بدون سرمایه گذاری است.
  • ثبت شرکت  نیازی به ارائه مدرک زبان و مدارک تحصیلی ندارد.
  • شما با ثبت شرکت نیاز به ارائه سوابق کاری و بیمه برای دریافت اقامت اروپا ندارید.
  • امکان داشتن کسب و کاری موفق به سبب نرخ رشد بالای اقتصادی، نرخ پایین تورم و نرخ بالای سرمایه گذاری از امتیازاتی است که با این روش می توانید کسب کنید.
Photo by : Unknown

در نهایت:

آنچه در این مقاله بیان شد، شماری از آسان‌ترین روشهای مهاجرت بود. برای آگاهی بیشتر از روش‌های مهاجرت و شرایط دریافت اقامت کوتاه مدت، بلند مدت، اقامت دائم و شهروندی کشورهای مختلف با وکلا و مشاورین با تجربه مؤسسه مهاجرتی زند آرتا تماس حاصل فرمایید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

10 تیر 1401

کمترین هزینه برای مهاجرت کدوم روش میشه ؟

06 تیر 1401

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست