کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 فروردین 1401

به روز رسانی

23 فروردین 1401

دبی یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای دنیا در نزد گردشگران است و نه تنها ساکنان آسیا برای تفریح به این شهر می‌روند حتی اروپائیان زیادی را هم در این دیار می‌بینید که دبی را برای گذراندن تعطیلاتشان انتخاب کرده‌اند. جاذبه‌های این شهر فراوان‌اند، تفریحات رایگان در دبی و تفریحات ارزان دبی هم کم نیستند؛ در مطلب پیش رو به شما خواهیم گفت کدام تفریحات در دبی رایگان اند و یا هزینه بسیار ناچیزی برای آن‌ها باید بپردازید. تا انتهای این مسیر با ما همراه باشید.

Photo by : Unknown

تفریحات رایگان در دبی | گشت‌و‌گذاری دل‌چسب در شهر

یکی از مشکلاتی که مسافران دبی همیشه با آن مواجه‌اند هزینه‌های بالای تفریحات این شهر است؛ شهر دبی جاذبه‌ها و دیدنی‌های بسیاری دارد و اگر قرار باشد از تمامی آن‌ها بازدید کنیم باید هزینه‌های گزافی را برای هر یک بپردازیم. حتی اگر تور دبی را با هزینه مناسب رزرو کنید با توجه به قیمت‌های بالای جاذبه‌ها امکان بازدید از تمامی آن‌ها مقدور نیست. 

هزینه بالای تفریحات در دبی باعث شده که بسیاری از مسافران سفری خوش را تجربه نکنند به همین دلیل این‌بار تلاش کردیم تا تفریحات رایگان دبی را به شما معرفی کنیم؛ برای لذت بردن از زیبایی‌های شهر دبی لازم نیست حتما زیاد خرج کنید بلکه باید با روش‌های بهتر خرج کردن آشنا شوید که از بهترین آن‌ها تفریحات رایگان و ارزان این شهر است. همچنین اگر علاقه دارید جاذبه‌های این شهر را بیشتر بشناسید به صفحه دیدنی ها و تفریحات دبی و برای رزرو بلیت با حداقل قیمت به بخش بلیط خارجی سری بزنید.

کویرگردی

کشور امارات متحده عربی یکی از خشک‌ترین سرزمین‌های دنیاست که در سال‌های اخیر نیز با مشکل خشکسالی و کمبود آب دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. در این کشور کویر و شنزارهای زیادی وجود دارد که زیباترین و سوزان‌ترین صحراهای جهان به شمار می‌روند. تفریحات لوکس و سوار شدن بر ماشین‌های شاسی بلند مطمئنا هزینه‌های گزافی در بر خواهد داشت اما در حقیقت گشت‌وگذار، پیاده‌روی و عکاسی در کویر هیچ هزینه‌ای ندارد و شما می‌توانید کاملا رایگان به تماشای کویرهای منحصر‌به‌فرد دبی بپردازید.

منطقه الکرامه و نقاشی‌های خیابانی

منطقه الکرامه خیابانی پر جنب‌وجوش است که در یکی از مراکز گرافیتی دبی محسوب می‌شود و در آن نقاشی‌هایی به چشم می‌خورند. با اجرای این پروژه ساختمان‌های قدیمی شهر جلوه‌ای متفاوت پیدا کرده و تبدیل به محلی مناسب برای علاقه‌مندان شده است؛ در این خیابان می‌توانید هنرهای سه بعدی و نقاشی‌های آزاد و انتزاعی را ببینید.

ساحل‌گردی

علاوه بر کویرهای داغ و سوزان، سواحل چشم‌نواز و بسیار زیبایی نیز در دبی وجود دارد که قدم زدن در آن‌ها و لذت بردن از جلوه زیبای طبیعت در این ساحل‌ها رایگان است. توجه داشته باشید که بسیاری از سواحل دبی در اختیار هتل‌ها است و برای ورود به آن‌ها باید هزینه پرداخت نمایید اما برای ورود به تعداد زیادی از ساحل‌های دبی هم نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نخواهید داشت.

اسکله ساحل مارینا 

یکی از محل‌های محبوب گردشگران برای بازدید رایگان ساحل مارینا است. می‌توانید با خانواده در این ساحل قدم بزنید و از آرامش این منطقه نهایت لذت را ببرید؛ قایق‌های متنوعی که در این اسکله پهلو گرفته‌اند نیز چشم‌اندازی جذاب را ایجاد کرده است.

آبشار کانال آبی دبی

کانال آبی دبی در اتوبان شیخ زائد قرار دارد؛ کانالی با 3 کیلومتر طول، 6.4 کیلومتر نوار ساحلی و 12 کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری. اگر به دنبال محلی برای ورزش رایگان می‌گردید اینجا مکان مناسبی است. فضای باز و نیمکت‌های زیادی نیز در امتداد ساحل قرار دارد، که می‌توانید در این فضا بنشینید و از تماشای آب لذت ببرید. آبشار مکانیکی این کانال دیدنی دیگری است که در هنگام عبور قایق‌ها از زیر کانال تغییر رنگ داده و شبیه یک پرده عمل می‌کند؛ این آبشار به لحاظ طراحی، یکی از زیباترین آبشارهای مصنوعی دنیاست. 

لیزر شو دبی

دیدن فواره‌های imagine جاذبه رایگان دیگری است که با ترکیبی از رقص نور، آب و آتش بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند؛ بزرگ‌ترین صفحه نمایش آبی همراه با فناوری‌های روز دنیا، لیزرها، چراغ‌ها و جلوه‌های چشمگیر بر این زیبایی افزوده است. نمایش پرتوهای لیزرهای درخشان در دبی مال بزرگ‌ترین لیزشو دنیاست. 

Photo by : Unknown

آبنمای دبی | Dubai Fountains

در دبی و در دریاچه برج خلیفه آبنمای موزیکال زیبایی ساخته شده که گفته می‌شود حدودا ۶۶۰۰ لامپ در این آبنما به‌کاررفته است که همراه با پخش موزیک جلوه زیباتری به این سازه چشم‌نواز می‌دهند. آبنمای دبی این قابلیت را دارد که با چراغ‌های ۲۵ رنگش به بیست‌وپنج رنگ مختلف در آید. حدودا ۸۰۰ میلیون درهم برای ساخت این آبنما هزینه شد تا به شکل امروزی در آید و کار ساخت این آبنمای دیدنی را یک شرکت آمریکایی انجام داده است.

بازدید از این آبنما که نه تنها در دبی بلکه در امارات معروف و مشهور است و می‌تواند تجربه  جالبی برای گردشگرانی باشد که برای تفریح و بازدید از دبی به این شهر سفر کرده‌اند. از نکات جالب این آبنما می‌توان به پرتاب آب تا ۱۵۲ متر بالاتر از سطح زمین اشاره نمود که بسیار مورد توجه و استقبال توریست‌ها قرار می گیرد. این آبنما در سال ۲۰۰۸ میلادی ساخته شد اغلب زمان فعالیت این آبنما از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ به مدت نیم ساعت و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ هر نیم ساعت یک‌بار است.

گشت در مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی فوق‌العاده‌اند، مراکزی که حتی دیدن و گشت‌وگذار در آن‌ها هم تفریحی جذاب و فراموش‌نشدنی است. از بهترین مراکز خریدی که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را از نزدیک ببینید دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیاست، اگر هیچ خریدی هم از آن نکنید حتما در سفرتان به دبی باید آن را ببینید. وافی مال، یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که همانند ساختمان‌های دوران مصر قدیم ساخته شده و با گشت‌وگذار در این بنا با معماری مصری‌های باستان آشنا خواهید شد. بازدید از این مراکز خرید رایگان است.

Photo by : Unknown

ریورلند Riverland 

ریورلند مکانی است که به شما تجربه سفر در 4 زمان مختلف را خواهد داد؛ در اینجا می‌توانید خیابان‌های سال 1600 فرانسه یا 1950 آمریکا را ببینید. بوردواک یادآور اوایل دهه 1950 آمریکا و دهکده فرانسوی بخشی است که شما را به اروپا اواخر دهه 1600 می‌برد؛ دروازه هند با خوشامدگویی سلطنتی به بازدیدکنندگان و جزیره‌ای در قلب ریورلند که طراحی آن یادآور انگلستان صنعتی در قرن 19 است، از بخش‌های دیگر این جاذبه محسوب می‌شوند. در این مجموعه چهار پارک ریورلند، لگولند، بالیوود و موشن‌گیف وجود دارد و گشت‌و‌گذار در پارک اصلی ریورلند هزینه‌ای ندارد. 

بستکیه Bastakiya

بستکیه بافت تاریخی دبی قدیم است که توسط نهر دبی به دو بخش دبی قدیم دیره و بور تقسیم می‌شود. این دو منطقه انواع مختلفی از تفریحات رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. در سالیان بسیار دور ایرانیان از جنوب به دبی آمدند و محله‌ای با نام بستکیه را در دبی بنا نهادند؛ به همین دلیل نیز معماری خانه‌های این محله کاملا مشابه معماری منازل جنوب ایران است. در این منطقه سرگرمی‌های زیادی وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه کنید اما گشت‌و‌گذار در خیابان‌های منطقه بستکیه هیچ هزینه‌ای برایتان نخواهد داشت.

روستای هریتیج | Heritage Village

روستای هریتیج، میراث یا قریه التراث در سال ۱۹۹۷ میلادی با هدف به نمایش گذاشتن آداب‌ورسوم و روش زندگی در دبی بازگشایی شد. این محل که دهکده‌ای دست‌ساز و نمادین در زمینی به مساحت ۱۰٫۰۰۰ متر مربع است، مکان خوبی برای آشنا شدن با فرهنگ گذشتگان به شمار می‌رود. در این مکان سبک زندگی اعراب در بیابان‌ها، کوهستان‌ها و روستاها به تصویر کشیده شده است، خانه‌هایی ساخته شده از خشت و گل و چادرهایی به سبک کهن از دیدنی‌های مهم این روستا محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید در روستای هریتیج ابزار آلات و لوازم سنتی و دستی که در دبی در سالیان گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته را تماشا کنید. خانه‌های قدیمی، بخش کشاورزی، بخش طب سنتی، بخش کار و مهارت: مانند جواهر‌سازی، آهنگری و غیره از بخش‌های مهم این روستای تاریخی است.

ساعت بازدید: ۸:۳۰ تا ۲1:0۰ 

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده Al Shindagha.

موزه هایی رایگان دبی

شاید ندانید اما در دبی موزه‌های زیادی وجود دارد که موضوع اغلب آن‌ها حول‌وحوش نمایاندن فرهنگ و آداب‌ورسوم مردمان عرب به گردشگران است. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از برخی از این موزه‌ها دیدن نمایید، برای بازدید تعدادی دیگر از این موزه‌ها نیز ورودی ناچیزی باید بپردازید. در ادامه به برخی از موزه‌های رایگان اشاره‌ای خواهیم داشت.

موزه عتیقه | Antique Museum

موزه عتیقه (Antique Museum) در دبی انتخاب مناسبی برای خرید سوغاتی‌های خاص و ویژه برای عزیزانتان است. می‌توانید انواع و اقسام صنایع‌دستی، مجسمه، لامپ‌های تزئینی عربی، وسایل تزئینی و دیگر چیزها را از این موزه تهیه نمایید. نکته جالب در رابطه با این موزه وجود انواع سوغات کشورهای دیگر مثل اندونزی، مصر، مراکش، نپال و کشورهای آفریقایی است. به صورت کلی این موزه بر روی صنایع‌دستی و سوغات تمرکز دارد.

ساعت بازدید: 09:00 الی 20:30

موزه شهرداری دبی | Dubai Municipality Museum

شهر دبی امروزی حاصل کار شبانه‌روزی چندین ساله شهرداری و مسئولین این شهر است، اگر دوست دارید روند رشد این شهر را بدانید و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید موزه شهرداری دبی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما روند پیشرفت این شهر را از سال ۱۹۵۰ میلادی تا کنون را می‌توانید در این موزه تماشا کنید، حتی فیلم‌های کوتاهی هم در این موزه پخش می‌شوند که آشنایی با تاریخ شهر دبی را آسان‌تر می‌کنند.

ساعت بازدید: ۸:۳۰ الی 14:00

موزه نایف | Naif Museum

اگر شما به دیره سفر می‌کنید و می‌خواهید کمی اوغات فراغتتان را هیجان‌انگیزتر از سپری کنید، می‌توانید از این موزه دیدن نمایید. این موزه در قلعه‌ای قدیمی که مقر پلیس و زندان بوده قرار دارد، قلعه‌ای که تقریبا تمام آن از خاک رس و در سال 1939 میلادی ساخته شده است. ماکت‌هایی در این موزه قرار دارند که اندازه بدن واقعی انسان‌اند  این موزه شاهکاری از هنر تعاملی انسان و پیشینه‌اش است.

ساعت بازدید: 08:00 الی 15:00

موزه قهوه دبی | Dubai Coffee Museum 

موزه قهوه دبی یکی از اولین موزه‌های قهوه‌خانه در امارات، در روز 29 سپتامبر 2014 به مناسبت روز جهانی قهوه تاسیس شد. این موزه در دو طبقه در منطقه الفهیدی دبی قرار دارد که در طبقه همکف آن انواع روش‌های دم کردن قهوه و تاریخچه دم کردن قهوه در کشورهای مختلف آموزش داده می‌شود. در طبقه دوم هم کتاب‌هایی در مورد قهوه قرار داده شده؛ می‌توانید در کافی‌شاپ این مجموعه خودتان را به یک فنجان قهوه داغ میهمان کنید یا وسایل و مواد مورد نیاز برای دم کردن قهوه را برای خودتان بخرید.

ساعت بازدید: 09:00 الی 17:00

بازدید از نمایشگاه و بازارهای محلی

برای آشنایی با فرهنگ و آداب مردمان عرب و به‌خصوص شهر دبی بهترین راه گشت زدن در میان مردم است اما به دلیل گرمای شدید هوا در دبی در بیشتر فصول سال خوب است که با هدف، به گردش در خیابان‌ها بروید. بازارهای محلی و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی از بهترین مکان‌ها برای آشنایی با فرهنگ اعراب است که حس‌وحالی کاملا عربی دارد. بازارگردی تفریحی رایگان است که از میان آن‌ها می‌توان به چهارشنبه بازار مارینا، شنبه بازار البراشا، بازار محصولات کشاورزی و بازار محلی ساحلی اشاره کرد. بازارهای سوک در دبی نیز از بازارهای سنتی است که در آن‌ها طیف وسیعی از محصولات محلی مانند ادویه‌جات، عطرها و جواهرات عرضه می‌شود.

عکس سلفی در لامر La mer

لامر مکانی جالب با طراحی عجیب‌وغریب و هنرهای خیابانی رنگارنگ است که فضایی مناسب برای عکاسی سلفی را فراهم کرده و در ساحل آن نیز طیف وسیعی از تفریحات و ورزش‌های دریایی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. علاوه بر این، بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها در این محل قرار گرفته‌اند. ساحل لامر، یکی از جدیدترین سواحل دبی است.

جزیره بلوواترز Bluewaters

جزیره Bluewaters یکی از مکان‌های محبوب برای بازدید، با آسمان‌خراش‌ها و رستوران‌های مشهوری است. چرخ و فلک چشم دبی به‌عنوان بزرگ‌ترین چرخ‌و‌فلک دنیا، سواحل خصوصی، هتل‌های ۵ ستاره و حدود ۲۰۰ رستوران در جزیره بلو واترز خودنمایی می‌‌کنند. برای بسیاری از سرگرمی‌های جزیره بلو واترز، باید هزینه کنید. با این حال این جزیره جاهای تفریحی رایگان نیز دارد.

Photo by : Unknown

پارک‌گردی

شاید در سفرتان به دبی زمانی را برای گشت‌وگذار در پارک‌های شهری در نظر نگرفته باشید اما باید بدانید در دبی پارک‌های شهری زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در آنجا اوقات خوشی را سپری کنید. در این پارک‌ها اغلب در هنگام صبح ورزش‌های صبحگاهی، یوگا و نرمش به صورت رایگان انجام می‌شود. در سفر به دبی به یکی از پارک‌های عمومی و رایگان بروید و از یک پیک‌نیک خانوادگی نهایت لذت را ببرید. برخی از پارک‌ها امکانات باربیکیو هم دارند. در پارک‌های دبی در کنار فضای سرسبز، فستیوال‌ها و مراسم متنوعی نیز برگزار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این پارک‌ها می‌توان به برگزاری نمایش‌های خیابانی، اجرای موسیقی محلی و غرفه‌های فروش سوغاتی اشاره داشت.

سینمای رایگان

انواع و اقسام سینماهای چند بعدی در دبی وجود دارد که قاعدتا برای ورود و تماشای فیلم در آن‌ها باید هزینه ای را پرداخت نمایید اما در اینجا راهی را معرفی می‌کنیم که بتوانید رایگان در دبی فیلم ببینید. هر هفته در روز یکشنبه در شهر برج هرمی وافی می‌توانید به صورت رایگان فیلم تماشا کنید و با دوستان و آشنایان در فضای باز به سینما بروید. سینمای رایگان وافی مال یکی از تفریحات رایگان دبی است که در فضای باز فیلم‌ نمایش می‌دهد.

 

Photo by : Unknown

شرکت در جشنواره‌ها

در شهر دبی در فواصل زمانی مختلف و بنابر مناسبت‌های گوناگون جشنواره‌های مختلفی برپا می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها جشن شتررانی یا شترسواری است. در این رقابت‌ها علاقه‌مندان با سوار شدن بر شتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. شترسواری در امارات ریشه‌ای دیرینه دارد و برپایی این جشن برای زنده نگاه داشتن سنت‌های قدیمی اعراب است. علاوه بر جشنواره‌ها امکان دارد برخی شب‌ها شو و جشن‌های شبانه نیز در دبی برگزار شود. فستیوال موسیقی جاز، فستیوال عروس دبی، جشنواره غذا و فستیوال بین‌المللی فیلم برخی از این جشنواره‌هاست. البته ناگفته نماند تمامی این جشنوار‌ه‌ها کاملاً رایگان نیستند اما معمولا هزینه کمی دارند.

منطقه تاریخی جمیرا | Jumeirah Archaeological Site

منطقه باستانی جمیرا یکی از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی شهر دبی است که در آن گنجینه‌های تاریخی و خانه‌های کهن قرار دارد.

ساعت بازدید: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 09:00 الی 14:30

آدرس: جمیرا شماره 2، بین جاده جمیرا و الوصل.

نخل جمیرا

یکی از باشکوه‌ترین پروژه‌های ساختمانی جهان و بزرگ‌ترین جزیره‌ای که ساخته دست بشر است و از آن با عنوان هشتمین عجایب جهان نیز یاد می‌کنند.ابعاد این جزیره به‌ اندازه‌ای است که حتی از بیرون از جو زمین نیز دیده می‌شود. قیمت سرگرمی‌های اطراف جزایر نخلی دبی بسیار بالاست اما گشت‌و‌گذار در این منطقه کاملاً رایگان است. 

خیابان ال سیف Al seef

آل سیف یکی از بهترین خیابان‌های دبی و ترکیبی بی‌نظیر از دبی قدیم و جدید است. این خیابان در امتداد نهر دبی قرار دارد و  شما می‌توانید از مناظر آب‌های نهر که در میان معماری شهری و تاریخی جاری است نهایت لذت را ببرید. در گوشه‌و‌کنار این خیابان طراحی مدرن با سبک سنتی به چشم می‌خورد. فروشگاه‌های شیک با ویترین‌هایی رنگارنگ،رستوران‌های درجه‌یک و منطقه‌ای برای برگزاری جشنواره‌های متنوع برخی از ویژگی‌های این خیابان است.

مسجد گردی

دین رسمی و اصلی کشور امارات و شهر دبی اسلام است به همین دلیل مساجد زیادی را می‌توانید در دبی مشاهده کنید که اغلب آن‌ها به سبک معماری اسلامی، ایرانی ساخته شده‌اند. اگر به معماری علاقه دارید می‌توانید به راحتی و بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای از مساجد دبی دیدن کنید. دبی حدود ۲۲۰۰ مسجد دارد که در بین تمامی این مسجدها، مسجد جامع دبی، مسجد الفاروق عمر ابن خطاب، مسجد خلیفه التاجر و مسجد ایرانی، گل سرسبد مساجد دبی به حساب می‌آیند، مسجد جمیرا نیز از جمله زیباترین مساجد دبی است. 

بازدید از آکواریوم دبی مال

دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیاست که امکانات بسیار زیادی دارد و یکی از جالب‌ترین این امکانات آکواریوم آن است. این مرکز خرید یک آکواریوم بزرگ دارد که حدودا ۳۳۰۰۰ ماهی در آن زندگی می‌کنند. برای این‌که بتوانید در میان تونل آکواریوم دبی قدم بزنید باید بلیت تهیه کنید اما اگر وارد تونل نشوید هم می‌توانید بخش‌هایی از این آکواریوم عظیم را به صورت کاملا رایگان تماشا کنید.

پل قفل عشق

در منطقه‌ الخوانیج (Al Khawaneej)، پلی وجود دارد که عاشقان آن را به پل عشق تبدیل کرده‌اند. در این پل افراد سرنوشت خود را برای همیشه به معشوق گره می‌زنند. پل عشق یکی از تفریحات رایگان دبی برای گردشگران عاشق‌پیشه است. با در دست داشتن یک قفل و کلید به این پل بروید، قفل را به پل بسته و کلید را به درون رودخانه پرتاب کنید.

دریاچه عشق دبی

نمای این دریاچه از بالا به شکل ۲ قلب در هم تنیده دیده می‌شود. این دریاچه در وسط یکی از کویرهای بزرگ دبی با آبی گوارا و زلال قرار دارد و مکانی برای گردشگران دلداده‌ای است که می‌خواهند محبت خود را تقدیم معشوق کنند.

فلامینگوها در پناهگاه حیات وحش راس‌الخور 

در پناهگاه حیات وحش راس الخور تعداد زیادی از گونه‌های پرندگان زندگی می‌کنند که می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن‌ها را در زیستگاه طبیعی خود تماشا کنید. به پرندگان در ساعات مشخصی غذا داده می‌شود در نتیجه امکان بازدید پرندگان از نزدیک برای بازدیدکنندگان وجود دارد. همچنین بخش‌هایی برای بازدیدکنندگان تعبیه شده که دارای سایبان و تهویه مطبوع هوا است. در این پناهگاه چیزی حدود ۲۷۰ گونه جانوری زندگی ‌می‌کنند. 

آدرس: Ras Al Khor Flamingo Hide Viewing Area

ساعات بازدید: شنبه تا پنجشنبه:7:30 تا 17:30 و جمعه 14:00 تا 17:30

شماره تماس: 6831-606-4-971+

گالری‌های هنری دبی

در گالری‌ها دبی بهترین آثار هنرمندان دبی و دیگر مناطق اطراف به نمایش گذاشته می‌شود.  خرید این آثار از گالری‌های هنری دبی،‌ هزینه‌ای هنگفت دارد اما بازدید از این گالری‌ها کاملا رایگان است. می‌توانید با حضور رایگان در گالری‌های هنری دبی، به تماشای مجانی این آثار بنشینید.

دریاچه القدره

 پیک‌‌نیک در ساحل دریاچه القدره تفریحی ساده و ارزان در دبی است. این ساحل جاهای دیدنی فراوانی دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید.

توصیه‌های کارناوال

  • تفریحاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم کاملا رایگان‌اند و شما تنها باید هزینه حمل‌و‌نقل را پرداخت نمایید تا به آن‌ها برسید.
  • توجه داشته باشید که علاوه بر موارد ذکر شده تفریحاتی هم وجود دارند که با پرداخت هزینه کمی می‌توانید آن‌ها را انجام دهید، مثل اجاره قایقی پارویی از محله‌های متوسط یا فقیرنشین.
  • بازدید از اغلب موزه‌های دبی شامل پرداخت هزینه است اما با کمی تحقیق می‌توانید موزه مورد علاقه خود را با کمترین هزینه پیدا کنید.

سخن آخر

در این مقاله تنها به تعدادی از جاذبه‌های رایگان دبی اشاره کردیم چه بسا این تفریحات و دیدنی های رایگان بیشتر از این‌ها باشد. چه تفریح و سرگرمی دیگری را در دبی می‌شناسید که بازدید از آن رایگان باشد؟ به کدامیک از جاذبه‌هایی که در این مطلب به آن اشاره شد سر زده‌اید؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اون سینما رایگان در برج هرمی وافی رو بردارید همچین سینمایی نیست کوبیدیم رفتیم گفتن اصلا در چندسال اخیر همچین چیزی نبوده مردمو درست راهنمایی کنید تشکر

24 بهمن 1401

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست