کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 دی 1402

به روز رسانی

20 دی 1402

عکس های جدید دریاچه ارومیه نشان می‌دهد که امروز این دریاچه که روزگاری بسیار پر آب بود تبدیل به بیابانی خشک شده است. در این مطلب عکس های قدیمی دریاچه ارومیه را نشانتان خواهیم داد؛ تصاویری از دریاچه ارومیه از روزگاران گذشته که در آن کشتی‌های متعدد تردد می‌کردند تا به امروز که از این دریاچه تنها صحرایی باقی‌مانده است. سال‌های متمادی درباره خشک شدن دریاچه ارومیه هشدار داده شد، اما گوش شنوایی برای آن وجود نداشت و در نهایت این دریاچه نابود شد و از گذشته پرآب آن تنها چند عکس به‌ جا ماند. می‌توانید عکس‌های گذشته و حال این دریاچه را در بخش عکاسخانه با ما به اشتراک بگذارید.

Photo by : Unknown

کشتیرانی در دریاچه ارومیه در عصر قاجار

Photo by : Unknown

پهلو گرفتن کشتی در دریاچه ارومیه

Photo by : Unknown

دریاچه ارومیه ۱۰۰ سال قبل از آلبوم ویلیام کشیش آمریکایی

 

Photo by : Unknown

دریاچه ارومیه در سال ۱۹۱۱، عکس از تاماس کشیش آمریکایی

 

Photo by : Unknown

عکس از تاماس کشیش آمریکایی سال 1911

Photo by : Unknown

دریاچه ارومیه 1299

Photo by : Unknown

قایق سواری و عکس یادگاری در دریاچه ارومیه

شنا در دریاچه ارومیه

Photo by : Unknown

عکس قدیمی از دریاچه ارومیه

Nody.ir 
Nody.ir 

تصاویری دیگر از دریاچه ارومیه

خشک شدن دریاچه ارومیه

 مقایسه گذشته و حال دریاچه ارومیه

سخن آخر

با تماشای این تصاویر حرفی برای سخن آخر نمی‌ماند، چراکه برای هر سخن، پند و پیشنهاد دیر است و جز افسوس و حسرت برای آنچه داشته‌ایم و قدر آن‌ را ندانستیم چیز دیگری باقی نمی‌ماند. این‌بار به ارومیه نرفتیم تا غروب آفتاب را از آنجا نظاره‌گر باشیم، به آنجا رفتیم تا غروب دریاچه ارومیه را با حسرت بنگریم. فراموش نکنیم نابودی حیات‌وحش، محیط زیست و طبیعت در نهایت به نابودی بشر منجر خواهد شد؛ این مسئله را زمانی متوجه می‌شویم که خیلی دیر است.

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ارومیه قلب آذربایجان ❤خاک ابدی و خط قرمز ترکها یاشاسین اورمیه ❤یاشاسین آذربایجان ❤یاشاسین ترک ❤

01 فروردین 1403

ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤ارومیه قلب آذربایجان ❤ یاشاسین اورمیه ❤یاشاسین آذربایجان ❤یاشاسین ترک ❤

16 اسفند 1402

چقدر حسرت همه چیز داره بدست خودمون از بین میره

04 اسفند 1402

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست