کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

14 آذر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از تسنیم، در مراسم روز فرهنگی ژاپن سفیر این کشور در ایران بر دوستی و همراهی دو کشور تاکید کرد و درخواست داشت تا ارتباطات بین دو طرف افزایش پیدا کند. در این مراسم که در هتل عامری های کاشان برگزار شد هنرمندان ژاپنی ملودی معروف و خاطره انگیز «ای ایران»‌ را با فلوت، سنج و طبل های ژاپنی اجرا کردند. 

مراسم روز فرهنگی ژاپن بخشی از برنامه ماه فرهنگی ژاپن است که بعد از پیشنهاد «هیرویاسوکوبایاشی» سفیر این کشور در شهر کاشان برگزار شد. سرای عامری ها -محل برگزاری مراسم- بنایی تاریخی‌ست که از دوران زندیه و قاجاریه باقی مانده و پس از مرمت و بازسازی از سال 1393 به یک هتل 5 ستاره تبدیل شده است. 

در این مراسم شهردار، اعضای شورای شهر و حدود 400 نفر از اهالی کاشان نیز حضور داشتند و هنرمندان ژاپنی با سازهای بومی کشور خود قطعه هایی از موسیقی سنتی و محلی این کشور را اجرا کردند. در این برنامه تعدادی از معروفترین موسیقی دان های ژاپنی به اجرای برنامه پرداختند. «ایچیتارو» هنرمند طبل نواز ژاپنی،‌ از نوازنده های چیره دست طبل ژاپنی در جهان که تاکنون تنها در آمریکا بیش از 500 کنسرت و 2000 برنامه نیز در کشورهای دیگر اجرا کرده در این برنامه حضور داشت. هنرمند به نام دیگری که ایچیتارو را در این کنسرت همراهی می کرد «کوجی کیشیدا» نوازنده فلوت سنتی ژاپن بود. اجراهای دو نفره این دو هنرمند با استقبال، تشویق و همراهی بسیار حاضران همراه شد. 

اوج برنامه اما اجرای غافلگیرکننده این دو نوازنده مشهور بود که در اقدامی جالب ملودی آهنگ «ای ایران» را با فلوت،‌ سنج و طبل ژاپنی نواختند. کار آنها با هم خوانی متن این سرود به وسیله حاضران در کنسرت همراه شد. 

«هیرویاسو کوبایاشی» سفیر ژاپن نیز در مراسم روز فرهنگی ژاپن از پیشینه ارتباط دو کشور سخن گفت و بر نقش برجام در تسهیل روابط بین دو کشور تاکید کرد. 
در کنار سخنرانی و اجرای کنسرت، نمایشگاهی از عکس های گردشگری، معرفی و امتحان پوشاک و بازی های سنتی ژاپنی و کارگاه آموزش اوریگامی برگزار شد که همراهی خوب کاشانی ها را به دنبال داشت. 

ورود به صفحه اختصاصی عکس و فیلم ژاپن

 
Photo by : Unknown

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست