کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 اردیبهشت 1402

به روز رسانی

19 اردیبهشت 1402

به نقل از خبرگزاری ایلنا

روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، امیر قاسمی (سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران)، اظهارداشت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در مورخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ بهای بازدید از موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲برای افراد دارای تابعیت ایرانی به ترتیب، ۲۵ هزار تومان، ۲۰ هزار تومان و ۷ هزار تومان، است. همچنین بهای بازدید از موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌ها برای تبعه خارجی به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان، ۷۵ هزار تومان و ۶۵ هزار تومان است. 

وی تصریح کرد: از این بهای بازدید، تخفیف‌هایی برای گروه‌های مختلف درنظر گرفته شده است که براین اساس فعالان حوزه گردشگری دارای مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ شامل هتل‌داران، شرکت‌های خدمات مسافرتی، آژانس‌ها با ارائه نامه مکتوب از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار هستند. 

وی افزود: همچنین خانواده کارکنان شهرداری تهران، بازنشستگان شهرداری با معرفی نامه اداره رفاه و امور ایثارگران و سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از ۹۰ درصد تخفیف برخوردار هستند. 

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران، گفت: این تخفیف برای بازدیدهای گروهی دانشجویان، مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج، سرای محلات نیز با ارائه نامه رسمی از سازمان متبوع ۷۰ درصد درنظرگرفته شده است. 

قاسمی اظهارداشت: همچنین خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، معلولان، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، دارندگان کارت منزلت، بیماران خاص معرفی شده از بنیاد امور بیماری‌های خاص، با معرفی نامه یا کارت شناسایی، می‌توانند با ۹۰ درصد تخفیف از موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران، بازدید کنند. 

وی گفت: این تخفیف برای خانواده اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر، فعالان و نخبگان ورزشی نیز به میزان ۶۰ درصد درنظر گرفته شده است. راهنمایان گردشگری، اعضای ایکوم (ICOM) نیز با توجه به دستورالهماهاب بین‌المللی می‌توانند با ارائه کارت معتبر به صورت رایگان از موزه‎ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران بازدید کنند. 

قاسمی یادآورشد: خرید حجمی برای بازدید از موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌ها نیز برای تمام دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، شامل تخفیف خواهد شد. براین اساس خرید حجمی از ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ بلیت؛ ۳۰ درصد تخفیف، از ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ بلیت؛ ۴۰ درصد تخفیف و خرید بالای ۵۰۰۰ بلیت ۵۰ درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

Photo by : Unknown

جدیدترین خبرهای گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست