کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 شهریور 1398

به روز رسانی

29 شهریور 1398

در این مطلب در مورد سفر به کیش با خودروی شخصی صحبت می کنیم که با افزایش هزینه های سفرهای هوایی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. مسافرت به کیش با ماشین شخصی به شما این فرصت را می دهد که هزینه های تان را مدیریت کنید، شهرهای بیشتری را در مسیر ببینید و تجربه های تازه ای برای خود رقم بزنید. در ادامه همه اطلاعات مورد نیازتان در این زمینه را خواهید یافت؛ اطلاعات بندرگاه هایی مثل چارک و آفتاب، ساعت حرکت شناور کیش از چارک و آفتاب، هزینه ها و قوانین و ... همه و همه در این متن آمده اند. البته اگر دوست دارید با جنبه های دیگر سفر به کیش مانند برترین دیدنی ها و تفریحات آن، اقامت در کیش، تور و گشت های شهری و ... آشنا شوید، حتما سری به صفحه راهنمای سفر به کیش بزنید و اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید. 

نکته: در این مطلب شرایط ورود به جزیره کیش با خودرو، هزینه ها و مبادی ورودی و خروجی بیان شده و سایر هزینه های سفر عنوان نشده است. در اینجا می توانید در مورد مبادی ورود و خروج کیش اطلاعات کسب کنید و در مورد نحوه رسیدن به این مبادی باید خودتان برنامه ریزی کنید.

Photo by : Unknown

مبادی ورودی و خروجی دریایی کیش

ورود به کیش

ورود به جزیره کیش از طریق بندرگاه کیش میسر است و 3 بندر چارک، آفتاب و لنگه سرویس هایی به این بندرگاه دارند. در اینجا لازم است توضیح دهیم که انتقال خودرو و سرنشینان با استفاده از لندیگراف صورت می گیرد. لندیگراف شناوری است که برای جابه جایی خودروها و بار از آن استفاده می شود.

بندر چارک

آدرس: استان هرمزگان، شهرستان بندرلنگه، بندر چارک 

بندر چارک از طریق جاده بندرلنگه - پارسیان و جاده کلات و شیرویه قابل دسترسی است.

شماره تماس: 44424415 - 076

هزینه تقریبی خودرو، رفت و برگشت (با راننده): 1,200,000 تومان (هزینه لندیگراف + عوارض منطقه آزاد کیش + عوارض شهرداری)

هزینه رفت و برگشت هر یک از سرنشینان به جز راننده: 30,000 تومان

فاصله تا کیش: 32 کیلومتر 

زمان تقریبی سفر با لندیگراف: 2.5 ساعت

ساعت حرکت لندیگراف: بین 14:00 تا 15:00 و 22:00 تا 23:00 در روزهای عادی و حدود 06:00 در روزهای تعطیل

ویژگی ها:

  • در صورت انتخاب این بندر، مدت زمان بیشتری را روی آب هستید.
  • سفر از این بندر، هزینه بیشتری برای تان دارد.
  • ساعت حرکت لندیگراف ها از این بندر، حدود 2 تا 3 بعدازظهر و 10 تا 11 شب اعلام شده است اما لندیگراف ها تنها زمانی حرکت می کنند که تعداد اتومبیل ها به حد نصاب برسد. بنابراین انتظار زمان بندی منظمی از این بندر نداشته باشید.

بندر آفتاب

آدرس: استان هرمزگان، شهرستان بندرلنگه، بندر آفتاب

بندر چارک از طریق جاده کلات و شیرویه قابل دسترسی است و از بندر چارک هم از طرق جاده چارک- آفتاب می توانید به آن برسید. مسیر بندر چارک به بندر آفتاب کمی ناهموار است و باید در آن احتیاط کنید.

شماره تماس: ۰۹۱۷۹۹۴۵۱۰۸ - آقای سلیمانی

هزینه تقریبی خودرو، رفت و برگشت (با راننده): 1,000,000 تومان (هزینه لندیگراف + عوارض منطقه آزاد کیش + عوارض شهرداری)

هزینه رفت و برگشت هر یک از سرنشینان به جز راننده: 20,000 تومان

فاصله تا کیش: 18 کیلومتر 

زمان تقریبی سفر با لندیگراف: 1 ساعت 

ساعت حرکت لندیگراف: بین ساعت‌های 4:00 صبح تا 16:00 عصر

ویژگی ها:

  • حرکت شناورها از این بندر نظم بیشتری دارد و در صورت پر نشدن لندیگراف باز هم حرکت نهایتا با 45 دقیقه تاخیر صورت می گیرد. 
  • برای عزیمت به کیش از این بندر، هزینه کمتری می پردازید.
  • با انتخاب این بندر، زمان کوتاه تری روی آب هستید.

بندر لنگه | فعال در ایام نوروز

آدرس: استان هرمزگان، بندر لنگه، بلوار جانبازان

هزینه تقریبی خودرو، رفت و برگشت (با راننده) : تنها در ایام نوروز مشخص می شود.

هزینه رفت و برگشت هر یک از سرنشینان به جز راننده: تنها در ایام نوروز مشخص می شود.

فاصله تا کیش: 93 کیلومتر 

زمان تقریبی سفر با لندیگراف: 5 ساعت 

ساعت حرکت لندیگراف: تنها در ایام نوروز مشخص می شود.

ویژگی ها:

  • این بندر فقط و فقط ویژه طرح نوروزی ست و در زمان های دیگر سال ترددی از آن صورت نمی گیرد.
  • تنها یک شناور از این بندر تردد می کند.

خروج از کیش

برای خروج از کیش تنها یک بندر وجود دارد. 

بندرگاه کیش

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار ایران

شماره تماس: 44422300 - 076

حرکت لندیگراف به سمت بنادر چارک، آفتاب، بندرلنگه: 09:00 ، 14:00 ، 19:00 در روزهای عادی و 09:00 در روزهای تعطیل

نکات مهم در تهیه بلیت لندیگراف

حتما و حتما، حداقل دو روز پیش از رسیدن به بنادر مذکور، با آنها تماس بگیرید و ساعت حرکت خود را هماهنگ کنید. 

شماره 09347689706 - آقای سلیمانی، در زمینه زمان حرکت لندیگراف ها و شرایط آنها اطلاعات خوبی را به شما می دهد.

شرایط آب و هوایی می تواند بر حرکت شناورها تاثیر بگذارد و در صورت عدم اطلاع، مراجعه بیهوده به بندرگاه ها را خواهید داشت. بدون تماس و هماهنگی به بندرگاه نروید.

هزینه ها ممکن است به دلایل مختلف تغییر کنند و آنچه در اینجا آورده ایم یک مبلغ حدودی است.

می توانید بلیت رفت و برگشت را در همان ابتدا تهیه نکنید. این امکان وجود دارد که دوباره به بندر مبدا باز نگردید؛ به عنوان مثال می توانید از چارک به کیش بروید اما در راه برگشت آفتاب را انتخاب کنید.

علاوه بر این اگر قصد سفر هوایی به کیش را دارید، می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از وبسایت کارناوال استفاده کنید.

Photo by : Unknown

قوانین ورود خودرو به کیش

1- ورود برخی خودروها به کیش ممنوع و یا با محدودیت مواجه است که از آن جمله می توان به پراید، پژو آردی و نیسان اشاره کرد. در ایام نوروز و زمان پیک سفر به کیش قوانین خاصی نیز وضع می شوند که از جمله آنها می توان به در نظر گرفتن محدودیت برای سال تولید خودروها اشاره کرد. حتما پیش از سفر با بندر مورد نظرتان تماس بگیرید و شرایط احتمالی به ویژه در مورد مدل و سال تولید خودرو جویا شوید.

2- تعداد سرنشینان خودرو نباید بیش از ظرفیت مجاز درج شده در کارت خودرو باشد.

3- خودروهای دارای باربند نمی توانند به کیش وارد شوند. 

4- برای صدور مجوز ورود به کیش، شرایط ظاهری خودرو اهمیت دارد و مواردی مثل تمیزی، نبود آثار تصادف و ... چک می شوند.

5- باید اصل و کپی کارت خودرو،‌ برگ معاینه فنی و گواهینامه راننده خودرو را به همراه داشته باشید و آن را به دفاتر گمرک مستقر در مبادی ورودی ارائه کنید. در صورتی که یکی از این مدارک را نداشته باشید نمی توانید وارد جزیره شوید.

6- در مبادی ورودی برگه مجوز گمرکی خروج خودرو از سرزمین اصلی (برگ کاپوتاژ) برای تان صادر می شود که باید تا پایان سفر آن را نزد خود نگه دارید و همه جا به همراه داشته باشید. باید در اینجا توضیح دهیم که سرزمین اصلی به محدوده خشکی یک کشور و بخش مهم و اصلی آن گفته می شود و در اینجا به همه بخش های ایران به جز کیش و دیگر جزایر اشاره دارد.

7- در ابتدا بندرگاهی را که می خواهید از آنجا به سمت کیش بروید، مشخص کنید و حداقل 2 ساعت قبل از برنامه حرکت شناور در آنجا حضور داشته باشید.

8- بسته به زمان سفر، بین 3 تا 7 روز می توانید با خودروی خودتان در کیش باشید. در صورت تمایل به تمدید این زمان باید به بندرگاه کیش مراجعه کنید و این موضوع را به مسئولان اطلاع دهید تا مدت زمان تردد شما را تمدید کنند. در صورت تمدید نکردن، مجریان قانون حق جریمه و توقیف خودروی شما را دارند.

نکات مهم در ورود به کیش با خودرو

1- تعداد جایگاه های عرضه سوخت در جزیره کیش محدود هستند و بهتر است در مبادی ورودی، باک خود را پرکنید. به این موضوع به ویژه در ایام پیک سفر مانند نوروز، توجه ویژه ای داشته باشید.

2- خودروهای تولید داخل کشور در کیش نمایندگی مجاز ندارند؛ پس از سلامت خودرو مطمئن شوید و سپس به سفر بروید. تامین قطعات یدکی و یا انجام تعمیرات مورد نیاز خودروهای مذکور با مشکلات و محدودیت های جدی مواجه است.

3- حتما به هنگام ورود به جزیره، مدارک شناسایی معتبر، از قبیل شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشید.

5- در زمان حضور بر روی کشتی (لندیگراف) از دویدن، راه رفتن بی مورد و خم شدن روی ریل کشتی خودداری کنید. مراقب کودکان تان باشید تا با انجام اعمال کودکانه از قبیل مخفی شدن در محل های مختلف کشتی و دست زدن به تجهیزات آن، مشکلاتی را برای خودشان و سایر مسافران ایجاد نکنند. 

6- برای ورود هر گونه وسیله گازسوز (مانند چراغ خوراک پزی) به داخل کشتی، با سرملوان هماهنگ کنید و در صورت نیاز آن را به صورت امانت به وی تحویل دهید.

7- خانم‌های باردار پس از کسب مجوز از پزشک مربوطه و مشورت با کاپیتان کشتی می توانند وارد کشتی شوند. مسافران دارای بیماری های خاص از قبیل مشکلات قلبی وعروقی، صرع، آسم و... حتما به مسئولان شناور اطلاع دهند.

خوب است بدانید پس از ورود به کیش، گزینه های مختلف و متنوعی برای تفریح و گردش پیش روی شما وجود دارد که برای به دست آوردن اطلاعات جامع و مفید در مورد آنها می توانید از صفحه دیدنی ها و تفریحات کیش بازدید کنید. 

Photo by : Unknown

مراحل خروج خودرو از کیش

حداقل 2 ساعت قبل از زمان حرکت شناور، با مدارک خود به بندرگاه کیش بروید و به درب شرقی آن (درب پایانه) مراجعه کنید تا مراحل خروج خودرو را انجام دهید:

1- کارت شناسایی خودرو را ارائه و فرم اظهارنامه گمرکی را تکمیل کنید.

2- عوارض ورودی و جرائم احتمالی رانندگی را بپردازید. مبلغ عوارض در پشت اعلامیه ورود موقت خودرو درج شده است و جرایم شما هم در بندرگاه استعلام می شود. از آنجا که قبوض خلافی صادره تنها در کیش قابل پرداخت است، تنها در صورتی می توانید خودروی تان را از جزیره خارج کنید که خلافی آن را تسویه کرده باشید.

3- به دفتر اجرائیات بندرگاه بروید و فیش پرداختی عوارض ورودی و جرایم احتمالی رانندگی را ارائه کنید تا مهر اجرائیات را به برگه ورود موقت خودرو بزنند.

4- برگه اعلامیه ورود موقت خودرو را به انتظامات بندرگاه در کنار درِ شرقی ارائه دهید تا مقدمات سوار شدن به کشتی انجام شود.

5- دفتر گمرک جمهوری اسلامی ایران مستقر در مجاورت درِ شرقی بندرگاه، فرم دو قسمتی کاپوتاژ را ممهور می کند و اجازه خروج از جزیره به شما داده می شود.

نکات مهم

  • برای انجام کارهای اداری خروج، تنها در روز مشخص شده برای بلیت برگشت تان به بندرگاه مراجعه کنید. انجام امور کاپوتاژ در دیگر تاریخ ها و ساعت ها مقدور نیست.
  • اگر خودروی شما در کیش نیاز به تعمیرات پیدا کرد و در این تعمیرات، شماره موتور و سیلندر خودور تغییر کرد باید در زمان خروج نسبت به دریافت مجوز وزارت بازرگانی و صنایع اقدام کنید.
Photo by : Unknown

قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش

شاید فکر کنید که کیش هم جزئی از ایران به حساب می آید و قوانین رانندگی در آن نباید تفاوتی با سایر مناطق داشته باشد؛ اما این طور نیست. در کیش باید حواس تان را خیلی جمع کنید چون قوانین متفاوتی در مورد رانندگی وجود دارد که ممکن است به دلیل ندانستن آنها مجبور به پرداخت جریمه شوید و یا حتی خودروی تان را توقیف کنند. باید بگوییم که مسئولان به این قوانین خیلی حساس هستند و تدابیر زیادی برای به دام انداختن متخلفان اندیشیده اند.

1- سرعت خودروها در کیش 40 تا 60 کیلومتر در ساعت است. سرعت شما باید برابر با تابلوهای راهنمایی و رانندگی باشد و سرعت های بالاتر توسط دوربین ها تشخیص داده شده و به صورت خودکار در سوابق خودروی تان درج می شود. در نواحی سیاحتی نباید سرعت تان بیش از 50 کیلومتر شود.

2- همه سرنشینان خودرو باید از کمربند ایمنی استفاده کنند.

3- باید قبل از رسیدن به میدان، چراغ راهنما بزنید حتی اگر قصد گردش به راست و چپ را هم نداشته باشید. وقتی قصد عبور از میدان را دارید و می خواهید مسیر را مستقیما ادامه دهید، باید ابتدا راهنمای سمت چپ را بزنید و برای دور زدن میدان از راهنمای سمت راست برای هشدار به سایر خودروها استفاده کنید.

4- اگر عابر پیاده قصد عبور از خیابان را داشت، باید اتومبیل را متوقف کنید و با روشن کردن فلاشر راننده پشتی را آگاه سازید.

5- از بوق زدن تا حد ممکن خودداری کنید و از ایجاد آلودگی صوتی (صدای بلند ضبط، جیغ و ...) بپرهیزید چرا که مشمول پرداخت جریمه می شوید.

6- در خیابان ها و جاده هایی که نور کافی وجود دارد فقط از چراغ های کوچک استفاده کنید و تنها در صورت خرابی ناگهانی، نور پایین چراغ بزرگ را مورد استفاده قرار دهید.

7- بین خطوط حرکت کنید و در صورت نیاز به تغییر لاین از 100 متر جلوتر باید راهنما بزنید.

8- تردد وسیله نقلیه در خارج از مسیرهای آسفالت از جمله فضای سبز، کنار سواحل، پیست دوچرخه سواری و … ممنوع است و با خاطی برخورد می شود.

9- به جز گواهینامه و مدارک ماشین، برگ کاپوتاژ خود را همیشه به همراه داشته باشید.

10- نباید خودروی خود را در محل های اصلی (گذر) و جلوی درب اصلی بازارها پارک کنید.

11- ریختن زباله به بیرون از خودرو مشمول جریمه است و با خاطیان برخورد می شود.

مروری بر موارد جریمه خودرو در کیش

  • سرعت غیرمجاز در خیابان و جاده ها
  • سبقت غیر مجاز
  • بوق زدن غیر ضروری
  • صحبت با تلفن همراه
  • نبستن کمربند ایمنی همه سرنشینان
  • بیرون بودن دست از پنجره خودرو در حال حرکت
  • ریختن آشغال در سطح معابر
  • کثیف بودن خودرو
  • دنده عقب غیرضروری
  • سوار کردن سرنشین اضافی به ازای هر نفر
  • عدم رعایت حق تقدم

موارد توقیف خودرو در کیش

  • کورس در رانندگی، لایی کشی و انجام حرکات خطرناک - توقیف به مدت ۴۸ ساعت تا یک هفته
  • رانندگی در حالت مستی یا تحت تاثیر داروها و مخدرها - ارجاع به دادگاه و ترخیص خودرو منوط به دستور مقام قضایی 
  • ایجاد آلودگی صوتی و سبقت غیرمجاز -  توقیف تا 48 ساعت
  • منقضی شدن بیمه نامه شخص ثالث - توقیف فوری خودرو و ترخیص آن تنها با ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر
  •  مزاحمت برای نوامیس مردم - توقیف و ترخیص خودرو منوط به دستور مقام قضایی 
Photo by : Unknown

مقررات گمرکی کیش

مقررات گمرکی که در اینجا به آنها اشاره می کنیم، در مورد همه مبادی ورودی زمینی و هوایی صدق می کند.

مقررات کالای همراه مسافران در ورود به کیش

دوربین فیلمبرداری غیرحرفه ای، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه جزو لوازم شخصی مسافر به شمار می آیند و نیاز به ثبت گمرک ندارند. 

مسافران باید همراه داشتن کالاهای خارجی که نیاز به ثبت گمرک دارد (غیر از لوازم شخصی) را قبل از ترک سالن ورودی به گمرک اطلاع دهند. این امر برای انجام تمهیدات لازم جهت ثبت و تطبیق در برگشت است و معمولا مشکلی برای مسافران ایجاد نمی کند. فهرست این کالاها را می توانید در مبادی ورودی ببینید و با پرسش از مسئولان از آنها مطلع شوید.

در زمان ورود باید کاپوتاژ (برگه گمرک) صادر شده از گمرک مبدا (چارک، آفتاب، لنگه) را در صورت وجود به مسئولان دفاتر کاپوتاژ تحویل دهید. این برگه مربوط به کالاهای همراه شماست و ممکن است نیازی به آن نداشته و آن را دریافت نکرده باشید.  

اگر می خواهید حیوان خانگی تان را هم به کیش بیاورید باید شناسنامه و اسناد مربوط به دامپزشکی و قرنطینه‌ای آن را به مراجع ذیصلاح ارائه کنید و در رعایت موارد بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشید.

مقررات کالای همراه مسافران در خروج از کیش

در صورت نیاز به انجام تشریفات گمرکی، باید زمان بیشتری را برای معطلی در بندرگاه در نظر بگیرید زیرا این پروسه کمی زمان بر است. مراقب باشید این موضوع باعث جاماندن شما از شناور نشود. تمام محصولات خریداری شده در کیش را به همراه لوازم شخصی از ماشین خارج کنید و از سالن ارزیابی مسافری پایانه دریایی به داخل شناور ببرید.

1- به هنگام خروج، به جز اشیای مستعمل خودتان می توانید برای یک بار در سال، به ازای هر نفر، کالای مجاز  تا سقف 80 دلار را بدون پرداخت عوارض از کیش خارج کنید. توجه داشته باشید که میزان کالا نباید به حدی باشد که جنبه تجاری پیدا کند. مازاد کالا، با پرداخت حق گمرگی قابل ترخیص است. در صورت تشخیص مسئولان به ثبت معافیت گمرکی، باید به همراه بلیت و شناسنامه یا گذرنامه (برای مسافران خارجی)، به دفتر صدور کارت سبز در ترمینال مسافری بندرگاه بروید و کارت سبز گمرکی تهیه کنید.

2- مسافران باید هرگونه کالای همراه خود را به گمرک اظهار کنند؛ اختفاء یا جاسازی کالا یا عبور آن از مسیرهای غیرگمرکی قاچاق محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

3- موارد ممنوعه برای خروج از جزیره توسط مسافران عبارتند از: لوازم‌خانگی بزرگ از قبیل تلویزیون، یخچال، فریزر، داروی مازاد بر مصرف شخصی، مواد اولیه و قطعات و لوازم فنی مورد استفاده در واحدهای تولیدی، بیش از یک کیلو خاویار به ازای هر نفر، فرش های دست باف بالاتر از 20 مترمربع برای هر نفر، کتب خطی و عتیقه جات، سکه های قدیمی، نقاشی های عتیقه و هر نوع اشیای میراث فرهنگی و تاریخی.

4- موارد مجاز برای خروج از جزیره توسط مسافران عبارتند از: زیورآلات تا 130 گرم، وسایل یا ظروف از جنس نقره تا سقف سه کیلوگرم، کمتر از یک کیلو خاویار با مهر و یا پلمپ شرکت شیلات

نکته مهم: در صورت نیاز به تشریفات گمرکی، مالک خودرو به همراه مدارک خودرو باید در محل حضور داشته باشد.

Photo by : Unknown

سخن آخر

در این مطلب در مورد چگونگی سفر به کیش با خودرو صحبت کردیم و اطلاعات جامع و مفیدی در مورد قوانین و مقررات مربوط به ورود خودرو به این مقصد محبوب سفر به دست آوردیم. 

البته این مطلب تنها بخش کوچکی از دانستنی هایی ست که می توانید در مورد سفر به کیش در کارناوال بیابید. به عنوان مثال، شما می توانید با استفاده از صفحه راهنمای هتل های کارناوال، با انواع هتل ها در کیش آشنا شوید و به بررسی امکانات و خدمات آنها بپردازید، تنها کافی ست وارد صفحه رزرو هتل های کیش شوید. اگر هم می خواهید اقامتی لوکس را در این شهر تجربه کنید، به سراغ صفحه معرفی هتل های پنج ستاره کیش بروید و هتل مورد علاقه تان را به صورت آنلاین رزرو کنید. اگر هم به دنبال خدمات اقامتی با قیمتی مناسب در این جزیره هستید، می توانید از صفحه اجاره سوئیت در کیش کمک بگیرید تا به فهرستی از سوئیت های متنوع در این شهر دسترسی پیدا کنید. آن دسته از مسافرانی هم که برای اقامت در کیش به دنبال ویلا هستند، می توانند وارد صفحه اجاره ویلاهای کیش کارناوال شوند و ویلای مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

 

19 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

به نظر من به خاطر ناامن بودن مسیر شیراز تا بندر اصلا از خودرو شخصی استفاده نکنید

سلام.دلیلش چیه تجربه نکردم

13 بهمن 1401

18 اسفند 1400

کسانی که در کیش منزل مسکونی بنامشان است چه مدت میتوانند با ماشین نمره تهران در کیش اقامت داشته باشند؟

27 آبان 1400

سلام برای خودرو ام وی ام ۵۳۰ چه محدودیت مدل ساخت وجود داره؟

14 دی 1399

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست