کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

14 تیر 1401

به روز رسانی

14 تیر 1401

به گزارش خبرگزاری ایسنا

مجری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتلداری اصفهان از برگزاری این نمایشگاه در روزهای هفتم تا یازدهم مهرماه سال جاری خبر داد. 

سجاد حیات‌بخش، مجری این نمایشگاه به ایسنا گفت: با توجه به فضای استاندارد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان سعی خواهدشد تا فعالان این عرصه از کل استان‌های کشور در غرفه‌های نمایشگاه حاضر باشند، ضمن اینکه مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در سه حوزه اصلی گردشگری شامل هتل‌ها، آژانس‌ها، بوم گردی‌ها و سیستم‌های رزرو آنلاین،  حوزه صنایع‌دستی شامل تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، صادرات و فروش  و حوزه هتلداری شامل تمام بخش‌های دخیل در ساخت، تجهیز و فعالیت هتل‌ها حضور خواهندداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله جذب مشارکت برای این نمایشگاه هستیم، افزود: در این دوره تلاش شده است تا در کنار رویدادهای تخصصی در این حوزه، مهمان‌های بین‌المللی ازجمله رئیس شورای بین‌المللی صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاران خارجی در بخش گردشگری و صنایع‌دستی را با مشارکت اتاق‌های بازرگانی به این رویداد دعوت کنیم.

حیات‌بخش با اشاره به اینکه تابه‌حال بازخوردهای بسیار خوبی از شرکت‌کنندگان دریافت کرده ایم، ادامه داد: این نمایشگاه پس از دو سال وقفه در حالی برگزار می‌شود که دوره قبل، با حضور وزیر امور خارجه و وزیر میراث فرهنگی وقت و ۱۳ خواهرخوانده اصفهان بسیار پربار برگزار شد و امید داریم که دوازدهمین دوره این نمایشگاه هم دستاوردهای مفید و مؤثری برای گردشگری و صنایع‌دستی استان داشته باشد.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی، گردشگری و هتل‌داری از هفتم تا یازدهم مهرماه ١۴٠١ در محل نمایشگاه‌های دائمی اصفهان برگزار می‌شود. 

Photo by : Unknown

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست