کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 بهمن 1398

به روز رسانی

05 بهمن 1398

در مطلب پیش‌رو خیلی سریع و مختصر سفارت هند در تهران را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین به شما خواهیم گفت که روزهای کاری سفارت هند به چه شکل است. آدرس سفارت هندوستان در تهران هم نکته دیگری است که به آن خواهیم پرداخت. اگر به دنبال اطلاعاتی بیشتر در مورد ویزای هند و سفارت این کشور هستید خواندن مطلب زیر را از دست ندهید.

 

سفارت هند در تهران

در حال حاضر کشور ما و کشور هند رابطه دوستانه‌ای با یک‌دیگر دارند و نه تنها در ابعاد سیاسی، که در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز با یک‌دیگر در تماس هستند. امروزه سفارت هند در تهران فعال است و علاوه بر سفیر، افرادی چون جانشین سفیر، مشاور، کارشناس امور نظامی، کارشناس امور هوایی، دبیر ارشد (کنسول‌گر و مسئول آموزشی)، دبیر دوم (امور سیاسی)، دبیر دوم (امور بازرگانی) و دبیر دوم (اطلاعات و امور فرهنگی) نیز در آن حضور دارند.
فعالیت‌ها: صدور ویزا، کارهای مربوط به پاسپورت، اطلاعات گردشگری و قوانین مربوط به ورود/خروج اشیاء به/از هند، خدمات شهروندان هندی مقیم دیگر کشورها

آدرس: تهران، منطقه 7، خیابان دکتر بهشتی، خیابان میرعماد، نبش کوچه نهم، پلاک 22

شماره تلفن:

  • برای سوالات و کارهای عمومی: 88755103-021 
  • امور مربوط به ویزا: 88755102-021
شماره فکس: 88755973-021

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا 17 

سایت: اینجا کلیک کنید.

ایمیل: اینجا کلیک کنید. 

سخن آخر

اگر تا به حال برای دریافت ویزای هند اقدام کرده‌اید تجربه خود را در این زمینه و مراحلی که پشت سر گذاشته‌اید با ما به اشتراک بگذارید.

14 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام وقت بخیر. من با سفارت تماس گرفتم جهت گرفتن ویزا ،شخصی گوشی رو جواب داد که فارسی بلد نبود و تلفن رو قطع کرد.مسخره نیست که شخصی که اونجاست باید هم فارسی بلد باشه و هم انگلیسی ؟

07 دی 1402

با سفارت تماس گرفتم. شماره ای که کنارش نوشته بود روابط عمومی. تماس گرفتم. منتظر شدم. آقایی گوشی را برداشت. گفتم سلام. گفت فارسی نداریم. عجیب نیست؟ توی ایران سفارت داشته باشی و به زبان فارسی منشی تلفنی. اما پاسخگو روابط عمومی فارسی نداند یا نخواهد به فارسی حرف بزند. اینطوری می شود که هند از چشم آدم می افتد!

در سفارت هند اکثریت فارسی بلدن

10 بهمن 1402

07 آبان 1402

هند

04 خرداد 1402

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست