کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 مهر 1398

به روز رسانی

02 مهر 1398

در مطلب پاسپورت دوم و تابعیت آمریکا و کانادا، شما با نحوه دریافت پاسپورت دوم از این کشورها آشنا می شوید. خیلی سریع به سراغ اصل موضوع می‌رویم و به شما خواهیم گفت چطور می توان پاسپورت آمریکا و پاسپورت کانادا را از آن خود کرد. همچنین درباره هزینه ها مانند هزینه پاسپورت آمریکا صحبت کرده ایم. همراه کارناوال باشید. 

Photo by : Unknown

1- دریافت پاسپورت کانادا

کانادا، این کشور محبوب در آمریکای شمالی، متقاضیان خاص خودش را دارد. امنیت، امکانات بالا، اقتصاد با ثبات و البته جامعه بزرگ مهاجران ایرانی از جمله دلایلی است که ایرانی ها کانادا را در لیست خودشان برای مهاجرت قرار می دهند. اگر سرمایه خوبی در چنته دارید، کانادا شما را به خود فرا می خواند. شما می توانید با حداقل 800,000 دلار (42,088,000,000 تومان) مقدمات مهاجرت و دریافت تابعیت کانادا را فراهم کنید. در این روش پس از سرمایه گذاری، ویزا و اقامت دائم کانادا را از آن خود می کنید. در صورتی که 5 سال کامل با رعایت قوانین و شرایط لازم، در کانادا زندگی کنید و البته بتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، تابعیت کانادا به شما تعلق می گیرد. 

همچنین خوب است بدانید اگر 3 سال کامل در کشور کانادا اقامت کنید و در طی این مدت اصلا از کشور خارج نشوید، می توانید زمان دریافت تابعیت را جلو بیندازید و پس از همین مدت پاسپورت کانادا را در دست بگیرید.

حداقل سرمایه: 800000 دلار (معادل 9,200,000,000 تومان )

مزایا:

  • روند سریع مهاجرت 
  • مهاجرت خانوادگی
  • دریافت اقامت دائم کانادا
Photo by : Unknown

2- دریافت پاسپورت آمریکا

اگر در فکر مهاجرت به آمریکا هستید و البته سرمایه قابل توجهی دارید، بسم الله. برای دریافت پاسپورت آمریکا لازم است از روش سرمایه گذاری وارد شوید و داشتن 1000000 دلار (معادل 11,500,000,000 تومان )، به راحتی کار شما را پیش می برد. البته موضوعی که این روش را چالش برانگیز می کند، بقای کسب و کار و سرمایه گذاری شماست. یعنی هر فرد متقاضی باید بتواند با سرمایه خود یک تجارت سودآور ایجاد کند که ادامه دار باشد و حداقل 10 کارگر آمریکایی را مشغول به کار کند. 

در صورتی که درخواست مهاجرت شما از سوی سفارت آمریکا مورد قبول واقع شود، به شما و خانواده تان (همسر و فرزندان زیر 21 سال) ویزا و گرین کارت تعلق می گیرد. اگر 5 سال بعد از آن را با رعایت کامل قوانین در آمریکا زندگی کنید، می توانید برای دریافت پاسپورت آمریکایی اقدام کنید.

حداقل سرمایه: 500000 دلار (معادل 5,750,000,000 تومان )

مزایا:

  • در این روش احتیاجی به ارائه نمره آیلتس ندارید.
  • میزان تحصیلات شما اهمیتی ندارد.
  • الزامی به ارائه سابقه تجاری و کاری نیست.
  • پس از سرمایه گذاری، برای تداوم اعتبار ویزا، ملزم به زندگی در آمریکا نیستید. 
  • می توانید در هر ایالتی که دوست داشتید زندگی کنید و درس بخوانید.
  • به عنوان دانشجوی آمریکایی، هزینه های کمتری برای شهریه دانشگاه می پردازید. 
Photo by : Unknown

مشاوره رایگان کارناوال برای مهاجرت به کانادا و آمریکا

برای دریافت سریع پاسپورت و تابعیت کانادا و آمریکا، فقط کافیست همه چیز را به کارناوال بسپارید. ما شما را در تمام مراحل همراهی می کنیم و با کمک متخصصان‌مان در کانادا و آمریکا، شما را در راه مهاجرت به کانادا و آمریکا از جمله مهاجرت تحصیلی به کانادا و ... تنها نمی گذاریم. 

برای شروع اطلاعات اولیه و راه های تماس خودتان را در فرم زیر وارد کنید تا متخصصان ما، در اولین فرصت پرونده شما را بررسی کنند و نتیجه را به شما اعلام کنند و با شما تماس بگیرند. 

فرم مشاوره مهاجرت

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست