کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

21 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

روزانه اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش می افتد و رقابت های گوناگونی در سراسر جهان برگزار می شود. در این میان، برخی مسابقات از حال و هوایی ویژه برخوردارند و دارای اهمیت زیادی برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش هستند. بازی های المپیک زمستانی یکی از آنهاست که رویدادی مهم در دنیای ورزش به شمار می رود و بسیاری برای آغازش لحظه شماری می کنند. این المپیک، مجموعه ای از بازی های ورزشی بر روی برف و یخ را در بر می گیرد و هر چهار سال یک بار در فصل زمستان برگزار می شود. بازی‌های المپیک زمستانی مانند بازی‌های المپیک تابستانی تحت نظارت کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) قرار دارند و از قوانین خاصی پیروی می کنند. 

امسال (2018) این رقابت ها با نام رسمی XXIII Olympic Winter Games از ۹ تا ۲۵ فوریه (20 بهمن تا 6 اسفند) برگزار می شوند و شهر پیونگ‌چانگ (Pyeongchang) کره جنوبی میزبانی آن را بر عهده دارد. این میزبانی اهمیت بسیاری برای این کشور دارد زیرا این نخستین بار است که کره جنوبی با تلاش های بسیار موفق می شود میزبانی را بر عهده بگیرد و عنوان سومین میزبان آسیایی این رقابت ها را از آن پیونگ‌چانگ کند. پیش از این تنها ژاپن موفق شده بود که در دو سال میزبان بازی های المپیک زمستانی شود؛ یک بار در سال ۱۹۷۲ در ساپورو (Sapporo) و بار دوم در سال ۱۹۹۸ در ناگانو (Nagano).

امروز می خواهیم شما را به مراسم افتتاحیه این دوره از بازی ها ببریم؛ جایی که کره جنوبی سنگ تمام گذاشته تا شایسته ترین میزبانی را انجام دهد و نامش را در خاطره ها ماندگار کند. اگر شما هم دوست دارید ببینید در مراسم افتتاحیه چه گذشته است، با کارناوال همراه باشید و این تصاویر را به تماشا بنشینید...

Photo by : Mark Ralston

1- آتش بازی در ورزشگاه المپیک پیونگ چانگ

ورزشگاه المپیک پیونگ‌چانگ (Pyeongchang Olympic Stadium) در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و 35000 نفر ظرفیت دارد.

Photo by : Brendan Smialowski

2- آغاز کار هنرمندان

Sean M. Haffey 
Kirill Kudryavtsev 

3- اجرای یک گروه هنرمند دیگر

Photo by : Stefano Rellandini

4- تلاش برای اجرایی بی نقص

Photo by : Jae C. Hong

6- نمایش هیجان انگیز بازی با آتش

Photo by : Wang Zhao

7- خلق نمایشی خارق العاده با آتش

Kai Pfaffenbach 
Michael Sohn 

8- مانور با اسکیت

Photo by : Vadim Ghirda

9- یک طراحی و اجرای تماشایی

Ian MacNicol 
Toby Melville 

10- تماشاچیان از مراسم لذت می برند

Photo by : Mark Ralston

11- یک ببر سفید...

Photo by : Jae C. Hong

12- ورزشکار قزاق که پرچم کشورش را حمل می کند

Photo by : Rob Schumacher

13- ورزشکاران کشور آمریکا

Ryan Pierse 
Matthias Hangst 

14- ورزشکاران کره متحد

ورزشکاران دو کشور کره جنوبی و کره شمالی توافق کرده اند که در رژه مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک، در کنار یکدیگر و زیر پرچم «اتحاد دو کره» یا «کره متحد» (Unified Korea) شرکت کنند.

Photo by : Mark Ralston

15- حضور تماشاچیان کره شمالی در مراسم

Photo by : Jorge Silva

16- برافروختن مشعل المپیک

ورزشکاران دو کشور کره جنوبی و کره شمالی مشعل این دوره از بازی ها را حمل کردند.

Xin Li 
David J. Phillip 
Franck Fife 
Julie Jacobson 
Petr David Josek 

سخن آخر

المپیک زمستانی یکی از رقابت های مهیج در دنیای ورزش است. با هم سری به افتتاحیه این المپیک زدیم و گوشه هایی از مراسم آن را دیدیم.

آیا تصاویر دیگری از این مراسم را تماشا کرده اید؟

طرفدار کدام یک از ورزش های زمستانی هستید؟

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه
هادی ملک

تصاویر زیبایی بود،به ويژه دوستی دو کره.

22 بهمن 1396

اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست