کارناوال - راهنمای سفر
ویدیو HD
زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 تیر 1398

به روز رسانی

26 تیر 1398

 فروش ملک در گرجستان یکی از جدیدترین خدماتی است که کارناوال ارائه می دهد. اگر برای مهاجرت به گرجستان سرمایه خود را صرف خرید زمین در پایتخت و یا دیگر شهرهای گرجستان کرده اید، توصیه ما فروش خانه در تفلیس است. البته بهتر است پیش از آن که با مشکلات خرید ملک در گرجستان مواجه شوید، آن را به یک متخصص بسپارید. 

Photo by : Unknown

مهاجرت به گرجستان: انتخاب درست یا غلط؟

در یک سال گذشته و با وجود نابسامانی هایی که در وضعیت اقتصادی مملکت‌مان پیش آمد، بسیاری از مردمی که پیش از این اصلا به مهاجرت فکر نمی کردند، عزم سفر کردند و در مدتی کوتاه دست به تصمیم گیری زدند. مال و اموال خودشان را جمع کردند و برای مهاجرت انگشت گذاشتند بر روی کشورهای همسایه ای که ورود به آن ها ویزا نمی خواهد. همین شد که در عرض مدت کوتاهی، ایرانی های زیادی راهی گرجستان شدند.

یکی از دلایلی که کشور گرجستان را محبوب کرده بود، دریافت اقامت این کشور با خرید ملک بود. بنابراین برخلاف مهاجرت به کشورهای اروپایی که بسیار زمان بر است، افراد زیادی توانستند بدون ارائه مدارک خاص و طی کردن مراحل پیچیده و تنها با صرف پول و خرید ملک، به گرجستان بروند. تا این جا همه چیز خوب و ساده به نظر می رسید.

همه چیز از آن جا دشوار شد که چندین اتفاق همزمان افتاد:

  • ایرانی های بسیاری بدون برنامه ریزی مشخص وارد خاک گرجستان شدند.
  • گرجستان که بازار کار چندانی ندارد، با مشکلات جدیدی مواجه شد.
  • مسئولان حکومتی کشور گرجستان عوض شدند و سیاست های تازه ای در قبال ورود ایرانی ها در پیش گرفتند.

چرا فروش ملک در گرجستان؟

وضعیت به قدری پیچیده شد که از سال پیش تا به کنون، به سختی به ایرانی ها اجازه ورود به گرجستان را می دهند. از سویی دیگر بسیاری از افراد که برای مهاجرت خود برنامه ای نداشتند، به زودی دچار مشکلات مالی و بیکاری شدند و مجبور شدند به ایران برگردند.

در این اوضاع، افراد بسیاری هستند که سرمایه خود را صرف خرید ملک و خانه در کشور گرجستان کرده اند و حالا از این کار پشیمان اند. از آن جا که تورم در کشور گرجستان بسیار کم است، با گذر زمان این سرمایه نه تنها افزایش پیدا نمی کند که برای فروش زمین های بزرگ و گران قیمت، به مشکل خورده اند.

پیشنهاد کارناوال و مشاوره رایگان

اگر شما هم همین راه را طی کرده اید توصیه کارناوال آن است که در اولین فرصت ممکن املاک خود در گرجستان را به پول تبدیل کنید و برای مهاجرت، گزینه های دیگری را در نظر بگیرید. اگر در فروش خانه خود دچار مشکل شده اید و یا نمی دانید در حال حاضر بهترین مقصد برای مهاجرت شما و خانواده تان کجاست، کافیست همه چیز را به کارناوال بسپارید. برای دریافت مشاوره رایگانِ مهاجرت، فرم زیر را تکمیل کنید. مشاوران و متخصصان ما، در اولین فرصت پرونده و امکان مهاجرت‌تان را بررسی می کنند و با شما تماس می گیرند.

البته اگر می خواهید پیش از پر کردن فرم مشاوره، اطلاعات تان را در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف بالا ببرید و با شیوه های مختلف مهاجرت به کشورهای گوناگون مانند مهاجرت تحصیلی به کانادا، ثبت شرکت در آلمان و ... آشنا شوید، می توانید سری به صفحه مهاجرت کارناوال بزنید و اطلاعات مورد نیازتان را با یک جستجوی ساده به دست بیاورید. 

فرم مشاوره مهاجرت

دیدگاه جدید

جدید ترین دیدگاه
اپلیکیشن کارناوال

با وب اپلیکیشن (PWA) کارناوال، کنترل سفر دست شماست.
در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی، رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات توریستی گردشگری همه در اپلیکیشن کارناوال .

تماس با کارناوال

پشتیبانی 8 صبح تا 1 بامداد:

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های نیکسام محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

خانهعکاسخانه

کنترل سفر دست شماست